2 nävar skumtomtar och en påse chokladnötter....

........från Anthon Berg gjorde mig lite snällare och mildare till sinnet. Deras marsipanlimpor är favvogodis näst efter kexchoklad. Me like Anthon!!!


Är det konstigt att jag växer stadigt och vågen bara rusar i höjden! Jag äter ju hela nätterna i stort sett. Tröstäter antagligen.
Tänk att choklad är så gott!! Ljus, mörk, spelar ingen roll. ALL choklad är god!

Nu inför julen så säljer Kjell ca 3-4  ton choklad!!! Javisst, ni läste rätt...3000kg choklad Det är en jäkla massa choklad det!!!
Mums! Och nyttigt är det också, motar depressioner och liknande. Kanske det är för att jag tryckte i mig den där påsen som jag är på lite bättre humör nu då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0