Det bidde inga tavlor....

....det bidde ljusmanschetter istället.
 




Lummer är så tacksamt att greja med. Det blir så fint utan att man behöver göra någonting. Bara knyta ihop i en tjofsa!

Nu ska jag göra lite hund-make-over. Klippa klor och kamma päls. Lite ansning av pälsen behövs också. Challe vill ju också vara julfin.

Sen vet jag inte.....vad ska jag hitta på? Virka kanske....? Nä, det gjorde jag i morse så det får räcka för idag....

Idétorka!

Bildspel kanske....hm.
Ja, jag ska göra om fibrokärringarnas signaturmelodi. Den behöver snyggas till lite innan jag kan lägga ut den här. Japp, det gör jag!
Hejrå!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej hej!

Hittade hit via Alexandra! Vad fina ljusen blev. Tänk vad lite det behövs egentligen att göra vita ljus mer spännande. :D



Ha en bra dag!



Annica

2008-12-18 @ 08:11:33
URL: http://min-stora-familj.blogspot.com
Postat av: Lillemor Lindqvist

nice!!!!

2008-12-18 @ 08:44:30
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0