En riktig skitdag!

Ja, vad har jag gjort idag? Pratat med Lillemor. Annars ingen mer än djuren.
Jo, Challes svärmor också.

-Tjena svärmor, är Ronja inne?
.

Den lilla fulingen rymde till sin älskade Ronja och var så nöjd och glad när jag kom och hämtade honom. Den lilla bocken!!!! Kolla på honom! Öronen står rakt ut, riktiga gladöron...hahaha!



Jag tog med mig rymlingen ut i skogen och tog en julgran. Alla granarna har vuxit sig så stora så jag fick liksom kolla på mitten av granen om det eventuellt kunde vara något som man kunde såga till så att det skulle likna en julgran.

Och jodå....jag hittade en, men stubben blev lite väl hög va...fniss!


Jag slet och drog granen genom skogen och skulle ta en genväg. Som vanligt med genvägar så är det ju något som går fel. Jag hamnade i ett kärr!!!!
Jag såg det inte för det var snö över, men jag KÄNDE det. Jag blev sjöblöt ända upp till knäna. Iskallt vatten som fyllde stövlarna. Jäklar vad kallt! När jag kom hem så var fötterna alldeles röda och döda. Det tog en halvtimme innan jag kände tårna igen.


Challe kom hem med årets byte! Ett avgnagt rådjursben! Alltså finns Lo-djuren kvar. Jag trodde de dragit vidare, men det kan ju vara vargen också. Vilka barbarer!!! Mina fina rådjur!



Ganska färskt verkade det som, det fanns lite blod kvar.  -Gott, sa Challe

Klädde granen. Som vanligt endast i guld. Jag fick knipsa lite här och där, men den blev ganska skaplig ändå. Den får stå i badrummet i år också, enda rummet den får plats i .



Sen var det det där andra jag skulle pyssla med idag då! Det sket sig...om man säger så!
Jag skulle dricka 4 liter rävgift........


......men det gick faen inte! Jag fick i mig en halvliter sen spydde jag som en gris! 
Jag ringde rådgivningen och fick tipset om att åka till apoteket igen och köpa tabletter. Inte lika effektivt men bättre än inget. Utan tarmsköljning så kan de inte göra undersökningen. 

Jag åkte till apoteket. Berättade om mitt problem att få i mig skitmedlet. Jag fick en förpackning med 4 tabletter. 
-Då tar jag allihop när jag kommer hem så ska det väl sätta fart, sa jag. 
-NEEJ, då skiter du ner dig, gastade apotekstanten så att alla hörde det!  
Kul! Joråsatt.....jag ska hem och skita, så nu vet ni det alla kilsbor!!! Vilket pucko!!!!
Och sen så tror dom att folk ska våga köpa dildos på apoteket!!! 
Hur skulle det låta då tro?
-Jaha ja....och vad vill du ha? En stor bamsepitt kanske?
 
HA......aldrig i mitt liv att jag skulle våga det!!!! 

Ja det var denna dag så här långt. Nu sitter jag här ochj väntar på "the big bang" i min mage.  Ännu har inget hänt....om ni nu är intresserade av det...hihi!

O C H   J A G   Ä R   H U N G R I G !!!!!!!

Jag har inte ätit något sen igår kväll och kommer inte att få något förän i morgon eftermiddag. Jag sitter och bälgar i mig vatten för att spola igenom systemet, men det blir man inte mätt av, bara kissnödig!

Jag tänder ett ljus och försöker gilla läget. Jag vet ju att jag MÅSTE göra dessa tortyrundersökningar varje år. Hellre det än att dö i cancer....som är ganska vanligt att man får efter många års sjukdom. Få se nu...jag har haft sjukdomen i ganska så exakt 30 år nu. Det är nog ganska länge det...Då kommer det nog att hålla i  några år till.
Så ja....gilla läget var det ja!  Foten i kläm, jajamen!!!



Kommentarer
Postat av: Faster

Va gullig Challe är.

Ha det så bra det går.

Jajamän, jag har varit till Fotvården idag!!

2008-12-09 @ 19:37:38
Postat av: Madame M

Lider med dej.Men jag tvinga i mej skiten sen hände inget förrens dagen efter.Jag hörde ända hit vad tanta på apoteket sa.Ha,ha/Kram

2008-12-09 @ 19:40:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27905
Postat av: cilla

Jo du ingen finkänsla på Apotek inte, hihi. Annars verkar det där vara en bra bantnings kur för mig kanske. Tvinga sig själv att inte äta!!!! hm måste fundera på det där.

2008-12-09 @ 22:10:45
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0