Ha...jag vet vad jag får i julklapp!!!

Jag tror jag kom på vad jag får av Kjell i julklapp!!!! Hahaha........det slog mig just nu när jag kom in och satte mig vid datorn!!!
På sekretären har jag 4 st Celesteljustakar från Orrefors. Det retar mitt estetiska sinne att jag har 4 st. Jämnt antal är inte snyggt!!! Detta sa jag till Kjell en dag för ett tag sedan. Om han nu har snappat upp det så är det just en sån ljusstake jag får.....! Enkel matematik.....han får EN liten vink....och inget mer. Då vet jag att jag får det jag vill.
Är jag inte smart? T.o.m så smart så att jag vågar mig på en gissning hur den kommer att se ut.
Jag tror han köpt en svart och silver randig!


Den 24:e får ni reda på om jag har rätt.
Men det finns ju en viss risk att jag INTE får en sån nu när jag bloggar ut det här. Han läser ju min blogg lite då och då. Om han läser detta så får jag väl ingenting...fniss!
Men jag vågar chansa....han har inte så mycket fantasi när det gäller presenter, så när han kommer på något så köper han nog det ändå......om han inte redan har gjort det.

Kjell då? Vad får han av mig? Gissa!!!

 

Lite fräckare kalsonger kanske? Vad tycker ni? De virkade eller string?

String?
Jaha, men ni minns väl hur fel det blev förra gången han fick stringkallingar.
Men det kanske bara berodde på fel storlek...?


Nä, men det fattar ni väl att jag inte kan skriva! Hur kul är det om han får veta vad han ska få? På tal om att veta....av ungarna får vi duntäcken....hahahaha! Jag vet allt!!!! Verkligen överraskningar i år! NOT!!!
Man önskar sig EN sak.....och då får man den!!!! Praktiskt och smart!

Att FÅ presenter är givetvis trevligt, men att GE är det roligaste! Jag ÄLSKAR att sno runt i affärerna och leta passande presenter! Det är sååå kul!

************************************************************************

Nu är klockan halv tre på natten och telefonen ringde nyss. Tur att jag var vaken annars hade jag nog blivit förbannad!!! Det var min lillasyster som var bra på kanelen! Hon var på Harrys i Säffle och hade hittat en gammal polare till mig. Givetvis tyckte de att det var en bra idé att ringa mig och sjunga "ja må hon leva" ...jag fyller år i oktober så jag förstod att de var skitfulla! God Jul på er era puckon!!!
Jag sa till polaren att han kunde ringa imorgon istället...

-Nä men då är jag ju nykter, då vågar jag inte ringa! Men det var kul att prata med dig, samma gamla glada Maria!!!

Ja, eller hur! Idiot!!!! Jag sa ju ingenting mer än , ring imorgon istället" Vadå kul att prata med mig?????

Syster Yster....på partyhumör! Jag ska ringa henne tiiidigt till morgonen...hehehehe!!!!


Hon får INGA julklappar av mig i år!!!! HA!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0