Jag vann!



Givetvis så vann jag i kortspelet....3 gånger!!!
Vi bukar spela 2 omgångar i vanliga fall, men nu var alla så spelsugna så det blev en extraomgång. Varje omgång tar ca 1 timme....eller första omgången gör det, andra tar 1,5 timmar och tredje omgången tar 2 timmar, beroende på mängden alkohol som intagits!
Gubbarna blir surrigare och surrigare ju mer whiskey de har "provat"
Men kul hade vi i alla fall, även om det var surt för dem att jag vann alla omgångar....hehehehe!



Nu hoppar jag i säng...alla andra sover redan.
God natt-kram!!!



Kommentarer
Postat av: Tesa

Alltid kul att vinna...å¨julafton vann lag Tesa i Geni...men jag tror segern helt får tillskrivas gubben eftersom han svarade innan jag ens hunnit öppna arkivet

Nu vill jag veta vad jag har att göra under det kommande året...jag fyller 40 om ett par dar...kollar du upp i boken för mig eller??

Ha en Go fortsättning...jag sak dö lite i soffan idag..ska bli sååå gôtt

2008-12-26 @ 07:46:07
URL: http://tesa.tradgardsblogg.se
Postat av: Lillemor Lindqvist

trävvlitt! hoppas du sovit lite också. och att du har nån minut över för lite vila framöver.... ja du vet, inte sitta still och dö av benen, utan inte ha så mkt bestämt och ta dagen som den kommer.maria dagar- det är också vila.. vila för hjärnan kanske? det hade du behövt nu innan vi kommer. annars förbjuder jag dom att åka till dig hihih. tårtan blev toppen god.. den tar aldrig slut bara hahaha. ha det underbart. massa kram

2008-12-26 @ 12:31:06
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0