Jamen jag somnade väl.......

......och vaknade NU!!!!!
Nu kommer det att låta så här från Magnus istället:
-Kul att din pappa är en sån stor djurvän så att han har gift sig med en rugguggla!!!!

Dessutom har jag sovit som en gris, så jag har träningsvärk i hela kroppen och går som en skata.

Nu är det bara 2 timmar tills de kommer hit och den 7-rätters menyn jag hade tänkt bjuda på har reducerats till en lasagne.....

Jävlar vilken dålig tajming! Och så sätter jag mig här också, fast jag har så mycket att göra. Men jag måste få vakna, få i mig några koppar kaffe innan jag kan sätta igång. Då kan jag lika gärna sitta här och blogga under tiden...eller hur?

Det som kommer att ta längst tid är att bygga om den hemska människan på bilden till en "hôfsad" varelse som inte skrämmer iväg den stackars pojken. Det skulle varit bra med en burka idag!!!!

Som motvikt till föregående skräckbild så lägger jag ut en bild på hur mina snoppblommor har artat sig.
Tänk att något så fult kan bli så vackert!!!! Det finns hopp alltså!!!



Häjrå på e stônn. Vi ses senna!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du lyckades piffa till dig så att du blev nöjd :-)

Det var då ingen fel på bilden, du ser bara lite nyvaken ut..

Hoppas middagen blir trevlig !

Kam Maria

2008-12-21 @ 13:27:01
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

jag e bara glad att du har sovit. han kanske kommer helt rätt. varför ska han se dig från din "bästa " sida. när det är så här du mår PÅ RIKTIGT;han kanske kan fatta då hahhaa. kan ju vara kul om EN gör det..

2008-12-21 @ 13:44:14
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Tesa

Ja men då har du ju sôve lite iallafall...då kanske det fungerar lite på insidan...det är väl än värre ändå om han skulle tro att hennes pappa är sån djurvän att han gift sig med en åsna...

2008-12-21 @ 14:38:56
URL: http://tesa.tradgardsblogg.se
Postat av: anette

bättre nyvaken än dödstrött

jag tycker att det är helt underbart att du sovit nåt

2008-12-21 @ 14:55:40
Postat av: britten

hej min vän....



Björn har suttit och stilstuderat eva attlings film i dag så jag tror att jag också kan gissa...för övrigt gillar jag dina ljustakar mycket...kram

2008-12-21 @ 18:13:52
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0