Jorå....nu känns det lite bättre....

 ....tomten är på väg. Det BLIR jul!!!!

Santa's coming Pictures, Images and Photos

Julklapparna klara!!! Och maten i det närmaste klar.



Bara att vänta då.....


Photobucket


Jag häller upp glöggen i grytan nu, tänder i spisen och väntar.....

.............men vart är han?????

Tomten...kom nu då!!!



Ja men där ÄR du ju....trevligt!!! Välkommen in i stugan....här finns det tyvärr inga snälla barn men det finns annat....hehehehe!



Tesa du är underbar!!!!!

Postat av: Tesa

Pop i jul i stereon..mosa några pepparkakor ihop med lite hyacinter och bränn lite fett på spisen...tomteluva på och käka knäck..får man inte julkänsla då är man ett hopplöst fall

2008-12-22 @ 16:58:00 

Denna kommentaren kom från Tesa, Hahahahaha,,,,så skön!!! Jag ska genast göra som du säger...det KAN bara inte misslyckas!!!

Tack för tipset.......!




Kommentarer
Postat av: Madame M

Hoho i stugan hoppas att du inte bränner dej på glöggen..Den kan bli riktigt het..Och du din tomte är på besök hos mej nu.Ha,ha No hard feelings..

Ha en riktigt rolig Jul nu min bloggvän..

Mega kramar/Monka

2008-12-22 @ 19:20:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27905
Postat av: anette

hahaha den tomten va barnförbjuden den hahahah

men vi vuxna måste ju ha lite kul

skönt att du hittade julfeelingen så snabbt...skicka ´hit den när du e klar

kram

2008-12-22 @ 19:49:35
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: maria

Stackars tomte!!! Först hos Monka, sen hos mig och nu ska jag skicka honom till Anette också!

Slit och släp.....tur att det bara är jul en gång om året!!!



2008-12-22 @ 21:21:58
URL: http://yrvette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0