Julklappar.....?!

Godnattsagorna gjorde susen! Jag har sovit i 6 timmar! Helt igenslaggad i näsa och hals men jag har SOVIT!!!!!! Jag har vaknat i omgångar men ändå....! Fatta vad skönt att vakna och kolla klockan....wow...det är morgon! På riktigt...morgon!
I feel good...durru durru durru du!!!!

Och vad ska jag göra av denna dag då? När jag för en gång skull är lite med i huvudet så borde jag kanske ägna mig åt sådant jag skyfflat undan...tråksaker som att fylla i blanketter till facket, försäkringsbolag, ringa laserkliniken, öron-näsa-hals-mottagningen, åka till VC och ta de där blodproverna som jag skulle ta.......
Men det är ju mycket man borde göra hela tiden....och alla sådana där "borde" brukar alltid vara så tråkiga, så jag väljer att göra något annat idag, men jag vet inte vad än.

Kanske åka till stan och köpa julklapp till Kjell. Vi ska ju ut och handla julklappar i morgon men jag kan  ju knappast köpa något till honpm när han är med.
Jag vet vad jag ska köpa redan.
Ledtråd: Lillemor har en sån....hennes är enormt stoooor. Jag ska köpa en något mindre, en platt sak.
Lämpligt rim:
Här kan du sitta och glo,
och i soffan bygga ett bo.
Men där får du sitta alldeles allena,
jag kan inte, för det rycker i bena.
Och NÅGON måste ju slita och gno!

Hehe...tror ni han blir glad?

Jag kan inte komma på vad jag önskar mig. Jag tycker det är tråkigt att önska saker. Jag vill bli överraskad!
men VAD skulle överraska mig?
Jag har ingen aning!
Fräscha underkläder är aldrig fel.....men om en karl ska köpa dem så brukar det oftast bli nägot totalt oanvändbart, pörrigt och obekvämt.
På brandstationen i Karlstad har grabbarna som tradition att supa till, äta julbord och sen gå till Walters och köpa sexiga underkläder till sina fruar.
Fruarna har en annan tradition. De samlas någon av mellandagarna och åker till Walters och byter sina porrjulklappar!
I och för sig en kul tradition, men så typiskt karlar!!!! De är som små pojkar hela livet!!!!

 

Jovisst...jättefint, men hellre ett par rejäla Slogg då...hahaha! Köp 3 betala för 2.




Nej, julklappar är inte lätt. Men så himla kul att klura på vad man ska köpa! Till ungarna har jag fortfarande INGEN ANINGEN vad jag ska hitta på. Dä ska ja grönne på ida!  Det blir todays mission tror jag.

Vi hörs och syns!

Dagens inspirationsbild till Anette:



 



 


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

bra present.. kolla elgiganten. dom e billiga där.. fina julgrupper. men! vilka HISKELIGA hus du hittat hahahha JAG har mkt slangar ochljus. men allvarligt hahahaha det där var ju helt sjukt hahaha

gött att du sovit. har du varit själv? e det så enkelt kanske?? hihi ha en toppen dag!! kram

2008-12-05 @ 07:56:42
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Cilla

Visst var dom bra, historierna? Fick mig ett gott skratt

Nu är det helg, jag åker och jobbar och varvar med lite curling

kram

2008-12-05 @ 10:13:39
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0