Kolla! Så mallig jag blev nu då...hahaha!

Men åååå vad glad jag blir! Jag har fått Nobelpriset i mammakunskap!!!





Man brukar säga att bakom varje framgångsrik man, finns där en kvinna. Vilket är sant, utan tvekan! Men ännu sannare är att bakom varje trygg liten Guldklimp (barn) finns en mamma! En mamma som lägger ner hela sin själ i att fostra, trygga och skapa kärleksfulla förutsättningar för sina barn.

En mamma som så ofta får dubbeljobba med att få vardagen att gå ihop... som efter först en lång dag på jobbet, kommer hem, lagar middag, läsor läxor, tvättar, stryker, städar, handlar och inte minst ger sina barn kvalitetstid! När väl kvällen och natten närmar sig, stupar hon i säng av ren utmattning... för att få ork att ta sig igenom ännu en ny dag... med ett leende på läpparna!

Vi alla mammor som lyckas med den här bedriften är UNIKA! Utan tvekan är vi värda ett Nobelpris inom ämnet Mammakunskap!

Det är med en stor ära jag tilldelar Dig det här Nobelpriset! Jag beundrar Dig för Din styrka, för Din glöd och för Ditt engagemang! Var STOLT över Dig själv!

**************************************


Nomineringen kommer från Lillemor, världens goaste tjej!
Tack Lillemor....du är också en kanonmamma!!!!

Jag lägger in lite kärleksfulla barnbilder här så att ni kan se hur öm och rar jag är mot ungar!


Förbjudet att dumpa ungar just här.


Jag menade det inte...jag siktade åt ett annat håll faktiskt!!!!



En del ungar är inte så smarta, men man gillar dem ändå på något sätt...hehehe!


Kram och tack än en gång Lillemor!!!


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

hahahahahahahaha

"versgo"

2008-12-12 @ 11:27:13
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: maria

ursäkta!

Texten blev ju helt galen när jag kopierade nomineringen. Sen gick den inte att ändra.

2008-12-12 @ 11:27:21
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: anette

hahaha öm o rar va de ja....jomen

hahha

2008-12-12 @ 12:15:36
Postat av: alexandra

jag nominerade ju oxså dej på min blogg för någon dag sedan har du missat det?

2008-12-12 @ 12:44:00
URL: http://pooooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0