Nu kommer min rätta sida fram....

.........jag hatar barn!!!! I alla fall de som kommer hit till helgen....eller rättare sagt ATT de kommer hit till helgen....!
Förbannat!!!! Förbannat!!! Förbannat!!! Kan man kasta dem till vilddjuren???


Nu undrar ni säkert varför jag gjort denna kovändning efter de senaste bloggarna,
 där jag gullar så i mitt barnsvammel?!

Kjell ringde och sa att vi blivit bjudna av FBK, att sitta i deras loge, äta god mat och kolla på Sissel Kyrkjebö i morgon!!!!
Ja men jeräjj!!!! Säg att du skojar!!! Jag ÄLSKAR ju Sissel Kyrkjebö!!!!

Mer än mina barn? JA....just nu i alla fall!!!!

Suck...men vad är väl en konsert på LLA i fbk:s loge....det kan ju vara alldeles........ alldeles.......alldeles underbart!!!

-MARIA.....kom nu då, ropar William...
-Ja ja, jag kommer väl då!
Sissel Kyrkjebö!

Kommentarer
Postat av: maria

Wow....jag har fått TVÅ Nobelpris!!!! ett från Alexandra också!!!! Tack Alexandra!



Men det är ok om ni vill dra in utmärkelserna nu efter denna blogg.....hihi!

2008-12-12 @ 13:03:40
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: britten

Men så synd..det hade säkert varit underbart....men...vad gör man säg../ kram

2008-12-12 @ 13:12:48
Postat av: Lillemor Lindqvist

mne.. kan ni inte baka och äta IDAG!???sissel e ju sååå vackert

2008-12-12 @ 13:44:40
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: alexandra

Du överlever Maria.Sätt på Sissel skivan o baka med dej nu...



Nä du får behålla utmärkeslen ändå för jag vet att du är toppen,kram

2008-12-12 @ 15:07:23
URL: http://pooooh.blogg.se/
Postat av: britten

INGEN VÄRMLANDSTRIPP INBOKAD MEN NÄR SÅ HÖR JAG AV MIG...KRAM

2008-12-12 @ 16:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0