Ny dag.....

....nya jävligheter....eller kan det bli en bra dag idag tro? Efter några nävar godis, 2 timmars sömn, 4 koppar kaffe och lika många cig, så känns det lite mer ok idag...än så länge.
Jag ska försöka hålla humöret där idag. Ok, men inte helt hundra!

Bara lite skitförbannad...hihi!
På allt och inget speciellt.....bara så där...!
Men bloggen ska inte få ut för det idag i alla fall, inte Kjell heller....hehehe...stackars karl!

Jaha, vad ska jag avhandla här nu då?
Det var ett bra tag sedan det var fulisar här....eller blombloggar...eller schyssta pimpprylar...hm... Jaha, ni vill ha en pimpblogg idag. Ok!

Hemma hos Lillemor så tror jag varje gång jag ska ta lite vatten att jag får en stöt eller liknande, så fort jag ska ta lite vatten. Jag rycker till och hoppar högt varje gång! Hon har ljus i sin vattenkran! Helt crazy, men kul.
blått för kallt vatten och rött för varmt.
Nu har jag hittad denna duschbelysning. Helt onödig men kul och fräck. Belysning är ALLTID kul och har stor betydelse i ett rum. Den allra största betydelsen förresten!


Sen hittade jag detta lap top-pimp. Klart att datorn ska julas till lite också! Datorn är just nu en av mina bästa vänner. Men guuud så tragiskt det lät...hahahaha. Jag menade det inte så....bara att datorn är värd att pimpas den också. Min dator är guld värd för mig! Jag har ju ER därute på andra sidan....!



Mera belysning:



Jag gillar egentligen inte kristallkronor, men i växthuset, uteplatsen, badrummet och i tvättstugan är det helt ok med det, även hemma hos mig.


Läckert badrum för den stora familjen:



Men att sitta och gruppskita på en stor offentlig toa, som på O-ringen,  ligger inte riktigt för mig. Där vill jag nog sitta ensam helst.

Jodå, jag har kiss-o-bajs-humor. men bara när jag leker med William. Då är han och jag på samma nivå. Han och jag letar med ljus och lykta efter "gosedjuren kiss-o-bajs" När jag skulle köpa ett par förra veckan så var de slut här i Karlstad. Hittar ni några så säg till mig. JAG OCH WILLIAM VILL HA!!!!

Visst är de underbart söta dessa?

Till sist Anettes inspiration:



Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

dom finns på harmoni barn..

http://www.harmonibarn-butik.nu/Shop/Index.php?ArtId=g6

2008-12-07 @ 08:55:38
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

söt du e

2008-12-07 @ 09:41:50
Postat av: maria

Tackar! Jag ska beställa direkt!

2008-12-07 @ 09:52:09
URL: http://yrvette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0