Om man ändå vore en hockeyspelare!

Sheldon Souray  är ungefär lika förbannad som jag känner mig idag. Tänk om man ändå varit hockeyspelare så att man kunde få ur sig sina agressioner på detta sätt. Nu får jag nöja mig med att spy ur mig på bloggen! Stackars blogg!!!


Förresten.....man kanske skulle ha honom att avreagera sig på istället...hehe! han är ju inte så pjåkig...eller hur!??

Sheldon Souray utan hockeyskydd


Nä, det är nog bättre med en rejäl hockeymatch med ett riktigt gött slagsmål så blodet skvätter!!!
Som på Salming.....


Japp, idag är jag brutal.........det var också mitt hockeynamn då när jag var aktiv spelare. Maria Brutal och Äva Fräck spelade mot Lennart Slapp och Mats Klen. Och det funkade! På den tiden var jag aldrig förbannad!

Anette inspiration:

Kommentarer
Postat av: cilla

Skulle behöva en Maria Brutal här uppe snart för snart beter jag mig nog så jag blir inburad!!!!Det är fler än du som börjar bli gävligt pisst..sur... arg... kalla det vad du vill men nu brinner jag snar

2008-12-07 @ 00:26:49
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0