Säga vad man vill om julen.....

Här får ni lite KLOKA och OKLOKA ord sagda av andra om julen:

Klicka för mer information om detta ordspråk! En av farorna med julaftonen är att vi
av våra hustrur får julklappar som vi inte har råd med.
Robert Lembke


Klicka för mer information om detta ordspråk! En gång köpte jag ett par batterier till mina barn i julklapp, med en lapp som sade, "Leksaker ingår ej"
Bernard Manning


Klicka för mer information om detta ordspråk! Anledningen till att vi alla går på högvarv inför julen med den eviga, oåterhållsamma och ofta knasiga julklappsshoppingen är antagligen att vi inte riktigt vet hur vi ska uttrycka vår kärlek i ord.
Harlan Miller


Klicka för mer information om detta ordspråk! Jultomten har rätt: Hälsa endast på folk en gång om året.
Victor Borge

************************************************************
Så här såg min morgon ut! Alldeles underbart vackert! Det blir nog en bra dag idag!!!



Julstämningen fick lite hjälp på traven igår...


........svinäcklig snaps och hyacinter i alla rum!!!
Nu är det JUUUUUL!



Andra "julaftonsfirandet"  är idag! Johan och Lojjans julafton!
Jag kommer inte att ha tid med er mer idag,
så Ha det så bra idag alla bloggvänner!






Kommentarer
Postat av: anette

GOD JUL PÅ DEJ ME



KRAMAR FRÅN OSS I SKÅNE

2008-12-23 @ 11:41:14
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

ha det bäst!!!!

2008-12-23 @ 13:42:20
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0