Shoppingen inställd p.g.a ingen lust!

Förstår ni hur orolig jag är????? Jag har ingen lust att gå på stan och shoppa!
Kjell har åkt ensam...han skulle köpa en tv. Bra....då kan jag köpa något billigare i julklapp till honom...typ en sittring så att han inte får skavsår i röven av allt tv-tittande!

Uäääuurrgghhh....ja, jag är väl en bitch då!!! So what? Gilla läget eller skit i mig!
Och Kjell, den tålmodige, fortsätter att gilla läget...suck.....att han inte tröttnar snart! Det skulle jag ha gjort för länge sedan! Jag skulle ha bett sur-fanskapet att packa och dra....men inte Kjell inte!!!

Jag måste allt vara helt otroligt fantastisk i ändå.........herregud, att han orkar!

Men annars är det bra....det är ju snö ute och snart jul... hurra hurra....va bra.

Idag är det en skitdag....allt är åt helvete!!!
God jävla jul då...!

till Anette:

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

jamen då har du ju kommit långt! du gör det inte... för att du inte har lust och allt e skit. förut skulle du gjort det ändå..eller hur? bra. stanna hemma. skit i allt. ha en dag då allt ÄR skit. och du har T.O.M talat om det!! hurra!!.. maria har kommit ut ur garderoben. jag ser det bara positivt. skit i alla andra och må som du gör. det blir bättre framöver. men är det skit-då e det lika bra att acceptera och ta allt annat en annan dag.

ät kexchklad. sov ..eller krama challe. och skit i allt en stund.. kram. jag ska bara göra skit jag inte orkar..

2008-12-06 @ 15:00:52
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Anonym

hahaha viken julinspiration hahaha nu jäklar ska staken fram hahaha

2008-12-06 @ 16:07:26
Postat av: Madame M

Tänk vad karlar kan stå ut med..Men ändå är vi inte nöjda,skönt för då vet vi att allt är som det ska..Vi är och ska vara svåra att förstå men ändå kan de inte vara utan oss..Vet inte om du fattar vad jag menar med detta för jag fattar inget själv.Ha,hi

2008-12-06 @ 16:59:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27905

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0