Dagens lista

Dagens besserwisser: Lillemor...hahahahaha! Hydrofor då för fan!!!

Dagens outfit: Stickad grå och blå-randig klänning, grå pantalonger, barfota.

Dagens saknad: Jenny. Jag måste ringa henne sen.

Dagens onödiga: Palazzo Versace i Dubai bygger en strand med kyld sand för att man inte ska bränna fötterna när man går där. En svalkande konstgjord bris kommer det att bli också. Så gött onödigt...hahaha!

Dagens beroende: Clementiner

Dagens glada: Också Lillemor! Hon mår så bra när hon får sätta dit någon...hmm!

Dagens låt: Metallicas "The day that never comes"

Dagens skratt: Jag. När Kjell härmade Lisbeth i morse.....han är såå knäpp!!!

Dagens to do: Åka till Babsan med en julblomma och till IKEA och köpa bokhyllor. 
 
Dagens kloka ord: Bättre en kexchoklad i magen än 4 i skafferiet!

Dagens vill ha: Mer snö!

Dagens Idiot: Åke Svanstedt som torterar sina travhästar. En elchock i arslet på honom vore inte mer än rätt! Svin!!!!

Dagens rätt: Kaffe, lussekatter, clementiner, apelsiner, dadlar, vörtbröd med julskinka.

Dagens fel: Att en tandläkare tjänar exakt dubbelt så mycket som en förskolärare. Men det är klart.....med dålig andedräkts-tillägg så kanske de kommer upp i sådana summor. Det kanske inte är så fel ändå.....?!

Dagens bild: Fågelhund


Kommentarer
Postat av: Skanebengt

Hej snäckan, har valt ut dig och 7 andra bloggare som jag tycker har en både fin och intressant blogg. Du är inte heller rädd för att bjuda på dig själv och är en sann vän. Eftersom jag inte kunde kopiera utmärkelsen är du välkommen in på min blogg så finns den där.



Kram/Bengt

2008-12-18 @ 09:38:28
URL: http://www.blogg.aftonbladet.se/27315
Postat av: Lillemor Lindqvist

hahaha jepp idag e jag happy.. varför ska du till ikea och köpa bokhyllor? du ska ju ta det easy och koka knäck typ?? hahaha



hoppas du hittar roliga grejjer. kram

2008-12-18 @ 10:14:11
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Lojjan

Tack för de fina tipsen! Jag kommer aldrig någonsin ha tråkigigt i skolan nå mer.. hahahahahaha

2008-12-18 @ 12:30:22
URL: http://lojjan.blogg.se/
Postat av: Maria

Hur rolig kan en Billys bokhylla vara???? Det är det ENDA jag ska köpa!!!! Jag lovar!!!!!! På heder och samvete...eh..eller på heder och....... i alla fall....eller åtminstone på ..... och ......!

2008-12-18 @ 12:33:36
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Madame M

Du har fått min utmärkelse gå till min sida för att se den.Kram

2008-12-18 @ 17:03:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27905
Postat av: Anonym

hallå där...hur är det idag????

2008-12-18 @ 20:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0