Hjälp mig hitta en vit kisse till Nennis

Finns det någon som vet om en vit kattunge som är till salu? Eller mestadels vit...eller åtminstone övervägande ljus.
Nennis vill ha en liten kisse. Det ska bli en innekatt, så den får inte ha blivit så stor så att den har hunnit vara ute redan.

Jag har kollat blocket, Djurskyddet och anslagstavlorna i mataffären, men förgäves. Däremot hittar man många andra goa lappar där!!!

Hehehe....Rolle är verkligen pissed off på frugan och Arne Svensson!!!!




Men den här var ju jättesöt...hihi!



Jag köpte ju David Batras nya bok "Den som inte tar bort luddet ska dö" . Den innehåller bara sådana här lappar som sätts upp på anslagstavlor och liknande, mest arga lappar som sätts upp i tvättstugor och trappuppgångar. Den var inte så speciellt kul, jag hade förväntat mig mer. Den förra som handlade om insändare och goda råd och tips som folk skriver i tidningar var helt klart mycket bättre. När jag läste den skrattade jag så jag grinade!!! Helt underbar!!! Det bror kanske på att jag själv är helt såld på att läsa dessa goa och ofta totalkorkade insändare. Det är det första jag läser när jag öppnar tidningen. Folk tänker så gött ibland...ungefär som när "Yrvett grönner"....hahahaha!

Här får ni en sån godig som jag gillar:



Helt underbart Gustav!!!! Du har sån härlig inställning till livet....hahahaha!  Yrvette like!!!


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

me like gustav hahahahahahaha "dom fick inga kebaber" hahahahaha

2008-12-03 @ 08:18:46
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: maria

Nä, men de sköt ekorrar och fick frisk luft i alla fall!!! Vilken idiot!!!

2008-12-03 @ 09:05:30
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Cilla

Barkstuvning låter ju gott, not. Han måste verkligen vaknat på fel sida. Tänk att få gå från hus och hem för att man vart på bolaget o köpt en flaska vin suck Nä jag tror han saknar ett rekordeligt fruntimmer som kan sätta han på plats.

2008-12-03 @ 09:17:02
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0