Utmaning.....

från Lillemor, utan att hon vet om det...hahaha!

Jag har inget att blogga om...förutom att skittanken är full och det luktar kålpudding i hela huset,. Jag har ring slamsugaren så de ska komma snart. Det är det mest spännande som händer här idag.
Inget att blogga om eller hur?

Så till utmaningen då.
Nämn 3 hårda paket du önskar dig
hehe...hårda paket....det är kul...!

*Stentavlor
*Nytt bord till min gamla soffgrupp.
*Garderober

Nämn 3 mjuka paket du önskar dig.

*Strumpor.
*Väggord.
*Duntäcken

Nämn 3 viktiga paket som du önskar dig.

*Humanare politiker i detta land.
*Att försäkringskassans alla kontor bara förintas och aldrig mer byggs upp igen och sen levde alla lyckliga i alla sina dagar!!!
*Att alla uteliggare får en dräglig vinter och en varm jul.

Tråkigt bara att det är tokgalna omöjliga fantasier som jag önskat på sista frågan. Humana politiker finns inte!!!!

Jag gör en personlig önskelista över viktiga paket istället.
* Golvbrunnen i skrubben tätad.
* Nytt golv i hallen
*  Nya väggar på lilla toan.

Jag utmanar ingen, gör listor den som vill. Kram på er!

Anettes inspiration:

Jag som lucia 1973 .....i IOGT....trodde ni inte va....hahaha!
Joråsatt....jag har varit med i IOGT-NTO i många år t.o.m som ledare!





Kommentarer
Postat av: cilla

jaha ja, men det var ju när du var liten väl?? Då visste du väl inte bättre..hihi IOGT/NTO..........suck herregud!!!!

2008-12-05 @ 16:50:16
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: Lillemor Lindqvist

JAG e med där NU hahahaha

2008-12-05 @ 17:22:49
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Faster

Så söt du var. Kram

2008-12-05 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0