Vad är väl en julgala på Blue moon........

.......den är alldeles säkert ...alldeles....alldeles ..underbar!
Hå hå ja ja....men jag kan ju inte följa med för jag ska sy och jag ska klippa .....nääää men jag ska städa och handla och börja förbereda lite julmat, griljera skinka och koka knäck...till att börja med.....! För imorgon har vi lilla julafton här med Kjells döttrar och pojkvänner. 
För en stund sedan blev vi medbjudna på julgala med supé......ikväll.......men fick tacka nej. Än en gång missar jag en kul grej bara för att jag råkar vara kvinna och att det snart är jul.
Shit också...!!!

Men det hade säkert bara varit otäck mat på den där supén och det var ju ändå inga bra artister som skulle uppträda....

Lili och Sussie...kan väl kvitta....jag gillade dem på den tiden det begav sig....
.....men de är säkert skitdåliga nu...suck!



Sen att jag bara ÄLSKAR Starboys, med Pölsa i spetsen, det bortser vi ifrån....dubbel-suck!!!!!!!!


Och Boney M...som inte har gjort en enda bra låt någonsin! JOOOO, det har de!!!!


Mikael Rickfors.....I Love You...när du sjunger "When a man loves a woman" ....ingen suck....men däremot gråt och tandagnisslan...hulk ulk ulk...!


Markoolio......han kan inte sjunga, inte dansa.......inget att ha alltså....jo...jo, det är han visst det!


.....och Kerstin Ryhed....jaha....who? Anders Lundins fru, körsångerska i vanliga fall.


Säkert hade det blivit en riktigt tråkig kväll och jag hade missat dansbands-finalen......!

Oj oj oj vilken tur att vi var tvungna att tacka nej!!!!!






Kommentarer
Postat av: anette

ja va e väl en bal på slottet......

tänk att allt kul krockar med en massa måsten....

2008-12-20 @ 16:38:29
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

ååå PÖLSA!!! min idol." det sitter 5 pundare i din soffa??"

-" va? fem? det ska vara fullsatt" hahahahaha

i löööv

hoppas du får en någorlunda afton i alla fall. här har det varit helt okej. men är så trött.

2008-12-20 @ 20:24:42
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0