Åska och regn, men lika hett.

Det blev en liten tur till sjön. Vi hann att bada några gånger men sen kom åskan. Ganska mysigt att vara vid sjön då egentligen, men inte lika kul att bli blöt av regn. Varför egentligen? Jag hade ju bikini på mig?!
Vi åkte vidare till Ekenäs, längst ut på Värmlandsnäs. Där åt vi medhavd matsäck...tills åskan börjad gå där också! Suck....hemåt igen!
Ulf till sin mamma och jag hem till mig. Jag har försökt komma igång med tvätthögarna...men det är segt!
Jag blev shoppinginspirerad av Anette. Hon ska till Ullared imorgon. Jag vill också shoppa!!!!

Jag shoppade runt här på nätet ett tag och hittade sååååå många bra-att-ha-saker.

Hur skulle jag kunna laga mat om jag inte har dessa limegröna skönheter i mitt svart-brun-lime-färgade kök?

Och de här plåstren är ju ett måste till mina goa sönderrivna soleksem och myggbett.


Och den här.........hahahahahaha....en disktrasa med Viktoria och Daniel...hehe!


Tänk så mycket saker det finns som man MÅSTE ha, saker som man inte ens VET att de finns!!!!
Här är en sak som Jenny måste ha...men hon vet inte om det än....hahahaha. Men den skulle passa sååå himla bra i deras vardagsrum..... En taklampa av röda fjädrar!!! GÖTT!


Lycka till med dina shoppingorgier i morgon Anette!
Kram och god natt alla....!



Kommentarer
Postat av: lillemor

måste man åka hem för att det åskar då??

bara så du vet så gör inte jag det om det åskar idag hahaah då får man vackert sitta kvar och njuta..vi åker bara hem om nellie tycker det är otrevligt med åska......

2009-07-02 @ 08:25:58
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0