Tyst, jag ser på tv!

Jo, det är sant! Eller jag SER inte på tv, men jag har tv:n på.
Joråsatt....jag har köpt en tv idag.
Killen i tv-affären tyckte nog jag var ett pucko. Enda kravet jag hade var att den skulle vara snygg. Om man nu kan säga "snygg" om en tv?
Det blev en Philips 32".


När jag ändå var i farten så köpte jag en ny Laptop också, en Compaq.
Bilen blev inte helt full med bara en tv och en dator, så jag fyllde upp med IKEA-saker.
Bl.a denna fina blomma.


Nu säger jag god natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: anette

grupptryck är farligt...!!!

2009-07-05 @ 10:12:27
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: lillemor

jävla snygg tv. men blomman e super fin.

2009-07-05 @ 10:23:31
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: nenny

haha thats my mom;)

2009-07-05 @ 12:11:08
Postat av: monica schyman

Hej Tokmaja! Nu e vi hemma igen. Allt har varit toppen men vi är lite slaka.. Två dagar i buss är tröttsamt! Hör av mej snart så får vi se om vi kan ses!!!!

2009-07-05 @ 21:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0