Allmänheten varnas!!!!!

-Så här såg vi ut innan vi började med Detox!



-Akta er för skiten, säger en mycket upprörd Anette. Lillemor biter ihop läpparna och säger ingenting. Hon kan inte för hon har gråten i halsen.
-Vi ville ju bara bli rensade från alla gifter, och så gick det så här, hulkar hon.

Läkarna står oförstående och maktlösa. Den enda förklaring som de hitills kommit på är att damerna var så fulla av gifter så det var det som bevarade deras tidigare så fräscha utseende.
Nu varnas allmänheten för att testa detta sätt att bli kvitt slaggprodukter och annat.
-Gör hellre en rejäl tarmsköljning, säger doktor Firehose.
Ett lyckat exempel på det är nya Världsministern.
-Otroligt vilken skönhet, utropar dr Colonclean.
Ex.president Obama kan bara hålla med och önskar Yrvette all lycka i sitt fortsatta ämbete.
-Att vara snygg och fräsch som en nyponros är ett måste, säger han.
-Därför stod jag mig slätt i valet av Världspresident!!!!


-Och det måste man hålla med om. Hon är helt bedårande allas vår Yrvette!
Synd bara att det skulle gå så illa för de andra söta flickorna,
säger skönhetsgurun Camilla Thulin.
Aftonbladet 081230

Kommentarer
Postat av: vivan

Men Maria, nu satte jag pilsnern i vrångstrupen!

var får du allt ifrån!

Jag får snyltgäster,lillungen med bihang...ringer!

vad skall ni äta?? Klyftpotatis och paprikakyckling svarar jag! oh...vi är så hungriga,synd att jag inte ringde tidigare....tystnad...inga problem säger jag, gör mer potatis och mer kyckling...de är så roliga när de bjuder in sig på mat....men Lingan måste äta för 2...bäben kommer i aprill...



Men Botox kommer jag att akta mig för...äter ordentligt och fyller ut mina rynkor och skavanker!

tack för varningen, vem vill se ut som de på bilden...och inga tänder.... huva!!! kramen!

2008-12-30 @ 17:28:19
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Cilla

haha ja du Maria, var får du allt i från?? Jag hoppas ni får en underbar nyårsafton tillsammans. Här i Hamna tar vi det bara lugnt, orkar inte annat

kram

2008-12-30 @ 21:28:51
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: soffie

GOTT NYTT ÅR!!!

2008-12-30 @ 21:28:51
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0