Året som gått, 2008 del1

Här kommer en liten resumé av 2008´s första halvår. Allt kan man inte sammanfatta på en youtubesnutt, men en del i alla fall.

Musiken till videon är naturligtvis Stefans bidrag till melodifestivalen i år. Det gick ju åt helvete, om ni minns, men inte pga låten utan snarare av en annan orsak(-erska)
Andra låten är också gjort av Stefan.

Med denna video vill jag önska ALLA mina läsare ett riktigt gott nytt år!
Detta år har varit det bästa...(och det jävligaste)! Nästa år kommer BARA att bli det bästa!!!
Superbäst, som Lillemor skulle ha sagt! Eller Apbäst kanske...hihi!
Anette nöjer sig med att säga "Beirgöur" och jag säger: FOTEN I KLÄM.....JAJAMEN!!!
I vilket fall....det kommer att bli så bra!!!

Myggor, F.K och Reinfeldt förintas.
Fri bantarkexchoklad åt alla.
Fibromyalgi visar sig vara en enkel sjukdom att bota.
Jag avsäger mig Världsministerposten och öppnar egen pimpaffär.
Sen sover jag gott som en prinsessa varje natt!!!

Gott nytt år!!!

Kommentarer
Postat av: britten

Det allra goaste och bästaste 2009 till dig....kram

2008-12-31 @ 11:18:29
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

dom e häår.jag har naglar.. vi har sovit lite.käkat frukost. ska duscha och sånt. vette fan när vi kommer iväg-men vi kommer hahaha

2008-12-31 @ 11:53:54
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0