Bildrömmar!!!


På Paris Hiltons uppfart står sedan ett par dagar tillbaka en specialbeställd rosa Bentley, värd över 200 000 dollar. Arvtagerskan har nämligen uppfyllt sin barndomsdröm och köpt en alldeles egen Barbiebil till sig själv i för tidig julklapp.  

- Jag har alltid velat ha en rosa bil. Jag tror att när man som liten flicka lekte med sin Barbiecorvette alltid tänkte att "Jag önskar att jag skaffar en sådan här bil en vacker dag". Så jag tror att det här grundar sig i att jag varit ett fan av Barbie under så lång tid, säger Paris

AHA!!!! Det förklarar ju min heta önskan om en Hummer!!!!
När jag var liten så lekte jag med allt UTOM Barbie! En rosa bil är därför helt otänkbart!!!
Men en Hummer...å...GE MIG!!!!!



Nä, jag lekte in en lastbilshytt som stod på gräsmattan bakom huset! Jag och min bästis Claes, "åkte" runt hela världen i den!!! Vi var till Botilsäter och t.o.m ända till Säffle ibland. Längsta resan var nog till Afrika. Då hade vi med oss våra äckliga småsyskon och släppte av dem i djungel och for hem sen igen!!! Skönt, så var vi av med dom ett tag!!!! 

Vilken jäkla tur att vi inte lekte med koblajjorna mer än vi gjorde, vi kastade ju frisbee med torkade komockor!  Hade jag roat mig ännu mer med dem, så hade jag väl åkt omkring med en dygnspridare nu!!!! Puh...vilken tur!!!

Men jag har ingen Hummer....jag har en Volvo v40! Undrar vad det var för sjuka lekar jag lekte då, för att förtjäna en så vansinnigt trist bil!!!! Suck! 

Men imorgon ni!!!!! Då får jag min nya bil....ÄNTLIGEN!!!! Ingen Hummer nu heller men en Volkswagen...hm...lekte jag "förintelsen" tro??????? Nä....det kan inte vara möjligt!!! 
MEN....nu gick det upp ett ljus igen!!!! Vi hade ju Berlin-barn boende hos oss i flera omgångar. Jag lekte ju förstås med dem!!! 
Så nu blir det en sån här liten sötnos fr.o.m i morgon:



Sen vet jag inte hur Kjell tänker. Han tror att det är HAN som ska ha denna bil. Ha....Not!!!!
Han lekte ju inte med Berlinbarn!!!!
Han lekte med Manne! Och Manne är från Österike...hm....då blir det nog en snöplog! 




 

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

heeeellloooo!!! har dere söve??

nice hummer! vill ha, vill ha..

2008-12-22 @ 10:53:49
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Anonym

djupa tankar i Kil märker jag...hahahaha

jag lekte med motorförsedd lådbil...vad blir det då till mig hahaha



ja julkänslan har verkligen rymt

frått o trist o plusgrader...halv storm, inga stearinljus i världen kan hjälpa upp detta

2008-12-22 @ 14:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0