Bildspel från dagen


Idag har vi varit hos morsan i Värmlandsbro och tryckt i oss ännu mer julmat. Syrran och hennes 2 barn brorsan och 2 av hans barn, Gunnar, Johan och Lojjan, Jenny, Stefan och William och Kjell och jag var där. 15 pers, fullt hus alltså!

Efter det så åkte vi hem och Jenny, Stefan och William följde med. William hade en hel hög med julklappar kvar att öppna.
Från Kjell fick han en enorm racerbil som spelade vedervärdig musik och blinkade helt hysteriskt!!! Den bilen tar nog William med sig hem till sin mamma...hihi!
Han fick en hel armé med Bionicle av Johan och Louise, En racerbil med serviceteam av mig.
En kartong blev kattakvarium... M-eli blev helt galen!!!!!!
William tog några rejäla tuggor på sin chokladmotorcykel.....Mums!!!!
Challe surade för Jenny tog hans bädd. Hon spelade Sims.......eller rättare sagt: spelar fortfarande och kommer nog att göra det hela natten.........

Ja, det är väl vad bildspelet handlar om...kolla om ni har lust.



Nu är det nog bara soffan som gäller ett tag....sen är det natten, och då ska jag SOVA!!!!!

Kom på en annan käck grej också...jag har fått ryggskott! Ingen höjdargrej precis!!
Men det kunde ha varit värre......som Tesa stackarn, hon fyller 40 i morgon och skulle haft kalas. Nu ligger hon och har vinterkräksjukan!!!! Så störande tråkigt!!!! Vad är väl då ett litet ryggskott att gnälla över?
Nä, foten i kläm, jajamen!!!





Kommentarer
Postat av: vivan

Aj,aj,aj....inte kul alls med ryggvärk!

Men det går över eller hur!Men så smärtsamt! Jag blir folkilsken när min rygg strejkar!

jag ser att ni haft det fullt upp,och att magen är full av gotter...men snart är det nytt år och då jä.lar så skall bilringarna bort.

Eller skall man börja på måndag?

näää...nyårsmaten måste ned först...hm...



Ja, ha de iaf...kramilikram!

2008-12-27 @ 22:30:37
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0