Dagrapport

1. Ikea och köpte 3 byråar. (ingen bild)
2. Till firman och fotade stenfula saker som jag ska sälja.
3. Hem till Babsan med julblomma och fikade där.
4. Tillbaka till Kil och postade lite brev. Lite miniliseberg i Kil nu. Fint!
5. Hämtade posten och fick värsta finaste julkortet med korstygnsbroderi, det var från Monica och LÅS. Hon är suverän på handarbete!!! Tack Monica!!!
6. Hemma...grejade lite och upptäckte att hundeländet rymt igen!!!!! Han var julstädad innan han drog. Nu ser han ut som en svinpäls igen! Gris!!!
7. Och sen blev allting svart..............eller åtminstone mörk choklad.

Alla bilder här nedan.




Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

men hallå. blev du mörkhårig helt plötsligt??

jisses hahahah

och johoodå! det kan jag visst. om du inte kommer ihåg så var jag APDÅLIG i två veckor INANN jag drog till tomten och dig. .. skulle inte ut alls med andra ord. så johoorå. det är inte alls konstigt att jag e så risig. men idag e jag lite bättre så idag blir det julklappsinköp hahah jag svänger förbi hinssan på vägen hem och flyttar in jag med. kram

2008-12-19 @ 07:09:36
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: vivan

Halloj!

Du är så brun och fin fortfarande! Vilken fin present!

Vad är det för stenar, eller stenkuliga saker som du skall sälja??? Blev nyfniken!



Vet du vad jag testade i går kväll och över natten?

Jag har ju som du myror i benen, mest nu när jag har mycket omkring mig...ja,jag har inte så svårt som du, men nog så jäkligt när det sätter till.

Jag smorde in mina ben med voltaren....och jag hade inga besvär att somna,voltarenen bedövar på ytan.

Skall testa i kväll med, skönt att det funkade en gång iaf...kostar inte att prova, men det har du säkert gjort redan...eller?

Här pissregnar det...skittråkigt hade tänkt att åka till Ö-bro men struntar i det...ha det gött idag!

kramilikram!

2008-12-19 @ 07:11:29
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Vivan!



Vad bra att du hittat något som hjälper dig! Önskar att jag också kunde göra det.



Jag ska nog skriva en beskrivande blogg om denna skitsjukdom ändå. Jag skulle inte tjata mer om mina sjukdomar men......tror det kan vara bra att ge lite info.

2008-12-19 @ 08:50:35
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej igen Vivan!

Den första fulsaken är en bil gjord av Olle Brozén pris 3400:-

Den andra är en lika jäkla ful karaff gjord av Bertil Vallien pris 3100:-



Som hittat för dessa stenfula saker.....bara glasblåsarnas egna mammor skulle väl kunna komma på tanken att säga att de är fina...hahahaha!

2008-12-19 @ 08:57:24
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: alexandra

nä oskars mail har inte kommit änn.

2008-12-19 @ 09:11:41
URL: http://pooooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0