En Maria-dag!

Lillemor föreslog en maria-dag. Och jag anammar det! Idag är en dag för rekreation och sånt JAG vill göra! Nu menar jag inte att jag inte VILL ha en massa människor runt mig och fira jul till höger och vänster! Jag ÄLSKAR det...men idag ska jag bara vara och umgås med mig själv.

 

Förresten så är det nog ingen som vill umgås med mig idag...hihi! Julmaten har liksom gjort min mage lite upprorisk...herremingud vilka vidriga brakskitar jag lägger av nu!!!!
Härligt!!!! Ingen vill komma nära mig!  Jag kan ligga i soffan och äta knäck, kolla på min Mamma Mia-dvd, läsa den oerhört viktiga livsboken jag fick av Emma, slöa, slappa, skjutsa Kjell till stan för han ska kolla hockey med grabbarna och sen hämta honom när han får hemlängtan.
En HEL Maria-dag! Hoho...vilken lycka! jag älskar att umgås med mig själv så där ibland, men nu var det längesedan.
De lediga maria-stunderna har mest gått åt till julförberedelser och annat stök. 
Nu idag ska jag inte göra N Å G O N T I N G !!!

 

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

jo det är klart det är kul med folk. utan alla e inge kul heller. men en maria dag e aldrig fel .bara fisa i mysbrallor och lukta illa och äta kexchoklad. det behöver man imellan allt smink och tjötig julmat. fram med pizzan hahaha man kan behöva vila hjärnan och munnen efter alla leenden också ,vara lite sur,grinig och inget. hahahah

bara vara..

2008-12-26 @ 14:46:30
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0