Fortsatt skitsur......

......och det kommer jag att vara tils jag dör! En riktig jävla gnällkossa!
Kjell kom hem lagom till hockeyn började. Vilket sammanträffande!
Han hade köpt julklappar till alla våra barn!!!!

HA....gick ni på den!? Han hade inte köpt en enda julklapp!!! Inte någon tv heller.
Suck suck suck.....han är en sån där som ska åka och titta 10 gånger innan han kan bestämma sig.
Om jag ska köpa en tv så köper jag en.
-Kan man se på alla program på den?
-Ja....
-Bra, då är det en sån jag ska ha, jag tar en sån då.

Hockeyn förresten....1-1 Djurgården - Färjestad....inte ens Färjestad kan göra mig glad. De kan väl kämpa lite och tvåla till de där jävla stöddiga stockholmarna!!!! Eller en puck i hövve på Rehnberg åtminstone....!

Jaha....vad ska jag hitta på nu då?
Fixa lunch kanske? Det kan ju vara på tiden, klockan är halv sex!!! Eller också skiter jag i det också och tar en påse jordnötsringar och ett glas vin. Ingen annan har lagat någon mat så jag förstår att ingen annan är intresserad av att äta något heller....suck!

Jag går till köket....men inte för att laga mat...jag ska klippa servetter.
Hahaha....vilken meningslös sysselsättning!!! Men jag ska naturligtvis ha sevetterna till något. Jag ska göra decoupage på stearinljus.
Ja, jag ska fota sen så får ni se hur det blev.

Anettes inspiration.


Hoppsan....tackar Färjestad...nu står det 1-2....GÖTT!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket bra sätt att pigga på sig...klippa servetter

jag tycker som lillemor fortsätt du o sura tills du är klar med det....sen har du gott om tid att va på ett annat humör..djupt va?



kram på

o godjul

2008-12-06 @ 18:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0