God kväll!

Nya tag...nya gäster!
Om en kvart kommer Maud oc Berndt och jag blev precis färdig nu!




Men nu är det lite reservkrafter som går åt. Du har rätt Lillemor! Jag SKA ta några dagar off nu! Eller nä...men imorgon ska jag bara softa och må gott i alla fall!!!
Lite ruggigare och risigare för varje kalas .......en del åldras fort!!!

Dagens form: Bättre än jag ser ut åtminstone...hahahaha!!!!



Det ska bli kul att träffa Maud och Bernt, det var ett bra tag sedan nu.
Sen är det så jäkla skönt att dänga Bernt i Hollywood! Han har 1000 ursäkter för att det gick så dåligt!!! Han är värre än Björn Borg!!!
Om vi orkar så brukar vi ta en total utklassningsomgång med tvåmansvist innan vi avslutar spelandet. Gubbarna mot tjejerna! Gissa vilka som får storstryk!!???? Där whiskeyn går in går hjärnan ut!!! Jag och Maud dricker inte Whiskey!!!

Ha det så gött ikväll!



Kommentarer
Postat av: vivan

Ja, men gud så snygg du är då!

Och vilken häftig blåsa,görläcker!



Ta det nu lungt och slappa,det gör jag...hemma på timmar, jobbar till 22,00 sk...delad tur...helsjukt att jobba sådana turer. Men det är våra politiker som tycker så...själva går de hem middag före helg!



Julkramiz!

2008-12-27 @ 12:47:45
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0