Hälsar ni på mig när jag sitter på Hinseberg???

Jag ska nämligen mörda en människa!!!!
Japp! Jag ska strypa professor John Stradling....jävligt långsamt!!!!
Hur i helvete kan fanskapet skämta om något sådant!!!!
Jag ska leta reda på den jäveln och berätta för honom hur jag har det!!!! Sen blir det inte nådigt!!!! Innan jag dödar honom ska han få vara vaken i 2 dygn...sen sova i 2 timmar, vara vaken ett dygn, sova 2 timmar......i en vecka.
SÅ HAR JAG DET.......... ALLTID!!!!! I över 10 års tid nu!!!! Jag riskerar att dö för tidigt!!!!
Jävla idiot!!!! Så förbannad jag blir!!!!

Så här säger puckot:

Enligt en amerikansk studie gör de värsta snarkarna av med 373 fler kalorier per dag än sina måttligt snarkande medmänniskor.

- Jag brukade skämta om att sömnapné är gratis motion på natten. Det känns kul att få det bekräftat, säger professor John Stradling vid John Radcliffe-sjukhuset i England till BBC.

Men snarkarna får betala tillbaka i vaket tillstånd i form av trötthet, hunger och högt blodtryck - och arg partner.

Enligt ny forskning från Japan blir de personer som snarkar högst tröttast dagen efter.

Forsakarna har visat att det finns en direkt koppling mellan kvaliten på snarkningen och dålig sömn.
Aftonbladet
Men jävlar vilket roligt skämt!!!! IDIOT!!!


 

Mitt nya blivande hem några år framöver. Inte så pjåkigt!



 


Kommentarer
Postat av: Madame M

Vi kan hjälpas åt..Jag snarkar och har flera långa andningsuppehåll på natten.Faan man kan ju dö när man sover.....sen ska vi inte tala om hur jävla trött man är jämnt.Man känner sej ju aldrig utvilad.

Sov så gott nu min vän..(om du kan)...Måste i säng nu ska ju upp 04.45..Kram

2008-12-18 @ 21:59:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27905
Postat av: anette

inte nog med att det stinker om uttalandet han får betalt för att säga det oxå...

jag kan hjälpa dig så delar vi cell...det hade kanske kunnat liva upp stället

kram på dej

2008-12-18 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0