I väntan på tomten........

....så skriver jag en helt onödig blogg utan intresse för någon annan än egenkära Yrvette.....hahahahaha!

Det är inte klokt vilken genomslagskraft bloggen har!!!!
Kolla......nu har de mig på Monzabanan också!!!! Hur hittar alla mig?????? Att jag är underbar vet jag ju men...alltså...HUR kan de veta det ute i hela världen???? Jag fattar inte!!!!

Race Car Ad


När jag var som värst uppe i städningen förut så fick jag besök.
Det var Sidsel och Tommy från Oslo som ville fika och önska god Jul. Det hanns också med....om än lite stressigt!
Sidsel var dösnygg, hon hade opererat bort de påsiga ögonlocken. Och jag som inte ens hade sett att hon hade hängiga ögonlock!!!!! Men bra bllev det!!!!

Och nu sitter jag här....och väntar. De är på ingång!!! Ok, då kör vi...! Nu är det julafton...igen!!!!


GOD JUL!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Isabella

En innerligt God Jul - yväder, där! Du är sannerligen inte lätt att hålla reda på. ;-) Tack för att du kikade förbi min enkla boning och lät mig veta att du lever. (Ser fram mot ett mail med förkl. på vadan detta omkringflyttande...) Ha det nu underbart i jul, ett gott nytt år - go julgröt och fin årgång på glöggen. :-) bjällerklang & allt det där, du vet, julglittriga

2008-12-23 @ 18:42:21
URL: http://www.nogg.se/skriftligt
Postat av: Margaretha

Jag önskar dg en alldeles...alldeles underbar julhelg !!!!!!

Kram

Margaretha

2008-12-23 @ 19:40:57
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: anette

hoppas ni har en skön kväll...

2008-12-23 @ 20:51:04
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

hoppas ni haft det /har det helt underbart. här e det äntligen mminus 4 och jag har ställt ut bunkar och ska ha islyktor imorgon.julstämningen börjar rätta til sig. vi gråter lite ibland jag och måns men sen är vi superglada för jul.så det blir nog bra till slut. det känns mkt bättre nu . massa kramar.vi ses

och god jul för nu ÄR det jul

2008-12-24 @ 00:15:54
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0