Jamen helvete också....!

Det blänkte till i hjärnan på mig en  kort sekund och jag kom ihåg att jag skulle på coloskopi någon gång i december. Jag gick och kollade. Faen jävla skit också!!! Det är nu på måndag!!!
Så imorgon får jag inte äta på hela dagen! Sen måste jag till apoteket och köpa regöringsmedel till tarmen. Äcklig jäkla vätska som jag ska dricka 3 liter av...urk! Det är vidrigt!!! Jag ska dricka ett glas med 10 minuters mellanrum. Men det tar ju tio minuter att få i sig ett glas, alltså får jag dricka konstant i 2 timmar. Det går inte kan jag bara säga! Jag har gjort detta flera gånger förut så jag vet att det är omöjligt!!!



Förra gången fick läkaren avbryta, det gjorde för ont! Han sa att fibropatienter ofta kan reagera så, eftersom tjocktarmen till stor del består av muskler.
Han lovade att jag denna gång skulle få 4-dubbel dos bedövning och lugnande. Jag kommer att vara full tills på torsdag antar jag. Gud va gött! Jag sover som ett litet lamm när jag fått bedövning, och nu 4 ggr så mycket. Toppen! Perfekt!
Bara det inte gjorde så jäkla ont!!!!!

Men ....var det inte då som jag skulle till Säffle på meditationskurs??? Kollade mailen...nä, det var den 11/12 på torsdag.
Men vänta lite nu...ska kolla almanackan...jamen förvirrade hjärna!!! Jag kollade på november månad förut!!!  Den 10:e är inte på måndag, det är inte förän på onsdag jag ska på coloskopin!!! Jaha, då får man väl hoppas att man är nykter tills helgen då! Då är det julpysseldag i Stubberudshaget! Pyssel och Lek.

Nä, nu är klockan snart 3. Jag borde nog gå upp och lägga mig nu!
God natt med er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0