Könsbalans....

Jag skulle leta upp en ursnygg karl med lite glitter och glamour att ha här på min blogg som motvikt till Frispråkarens bloggs lättklädda damer. För rättvist ska det vara, jag är ju född i vågens tecken! 

Nåväl....detta var vad jag hittade
.
Sexy Guys MySpace Comments and Graphics



Hahahaha....de har satt på honom ett blinkade hundreflex-halsband!!!! Challe har ett likadant....hahaha!  Bra, då blir han nog inte påkörd i alla fall! Inte påsatt heller....Hahahahaha så osexigt!!!!
Ok Frispråkaren....du får väl ha dina dregelbilder ifred på din blogg, utan konkurens från mig.  

God natt alla!!!





Kommentarer
Postat av: vivan

Vilken läckerbit!!!!kram, kollar på honom när jag bakar mina kakor..ha en skön dag! Snöar det hos dig med?? kramilikram!

2008-12-11 @ 10:29:42
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Skanebengt

Hej, det var väl inget med han ????? Du får ta en kille från Skåne om du ska matcha mina brudar. Du vet väl att allt är större i Skåne och då menar jag inte bara våra fältharar......Kram/Bengt

2008-12-11 @ 16:19:15
URL: http://www.blogg.aftonbladet.se/27315

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0