Låtsasvirile Bosse!

Jag åkte till Bosse Go idag. På vägen dit stannade jag och fikade vid Våtsjön. Denna skylt satt utanför dörren:


Vem faen är så sniken så de tar med sig fika till en restaurang???? Tydligen finns det sådana gamar eftersom restaurangpersonalen ansåg sig behöva sätta upp skylten!!!! Herregud.....vilket folk det finns!!!!

Väl framme hos Bosse så var en tossig lös häst det första jag såg. Det var Maja. Bosses nya tjej!
Hon skulle åka transport, men hade ingen lust med det. Hon var jättebrunstig och ville mycket hellre till Bosse!
Bosse har ett väldigt gott öga till Maja också. Han sprang rakt igenom stängslet med eltråd för att ta sig in i hennes hage.
Den tokiga hästen fattar inte att han är 23 år och dessutom vallack!!!! Han borde inte ens kunna kravla sig upp på ett sto, inte heller veta vad han ska göra om han skulle ta sig upp....han är bara så låtsasviril...hahaha!
Men jodå...Bosse vräker sig upp på damerna så fort han får chansen!!!
Bosse snuskgubbe!!! De andra unga hingstarna bara skrattar åt honom!!! Men de satte nog skrattet i halsen när de såg vem Maja ville gå till....
-Hehehehe...sa Bosse...gammal är äldst!!! Och snyggast!!!



Mannen i mitt liv....jag saknar dig redan.....min finaste...min goaste!
Tack för idag!





Kommentarer
Postat av: anette

hann han känna på livets goda innan valack-tiden kom? du vet har man en gång lärt sig cykla osv hahaha

2008-12-28 @ 22:28:11
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: vivan

Våtsjön? är det utanför Karlskoga eller finns det fler Våtsjön??

Vicken häst!! hm...kram!

2008-12-28 @ 22:53:12
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

åå vad härligt!!bosse bus!!! så go. men hur gick det med han när han åkte genom stäångslet????

men ta med mat till restaurang hahahahahahhaha jisses jag tror jag dör snart. finns det ingen måtta på hur ohyfsad man kan vara???

men nu håller jag tummarna att du har ett par dar lite "ledigt" från folk va?? så att du kanske orkar med oss ALLS när vi kommer.annars dör du väl och .. då vill inte jag komma!!

hör ni det!! håll er borta från maria tills nästa år!!! annars skjuter jag skarpt hihi

kram

2008-12-28 @ 23:54:34
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Lillemor Lindqvist

bra! tack! du har begripit!! men nej det ska jag inte.jag hinner inte det heller hahahaha

nu ska jag försöka sova. hoppas du kan det med efter denna dagen.eller går du iväg av dig själv nu iställeT????? usch

kram

natti

2008-12-29 @ 00:09:03
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: maria

Bosse klarar väl lite ström genom kroppen! Han är ju en rekti kär ju...hahaha"! Nej....det är ju det han inte är...fniss.



Det var inte idag han sprang genom stängslet, det var tidigare, en annan dag som Majas matte berättade om för mig.

Jag såg nu på texten, att det verkade vara idag, jag skriver och formulerar mig som en kratta ibland. Sorry!

Idag var det bara Maja som var brunstig och ville tll Bo.



Och ja....nu tar jag ett par dagar off. Men det är ingen fara....jag klarar nog av detta. Minns du inte hur sommaren i stubberud var?

Jag tror det var 4-5 dagar UTAN folk på hela sommaren!!!! Jag överlevde ju det så det ska nog gå bra nu också!

Kram på dig, ta det lugnt du också nu....vi hörs!

2008-12-29 @ 00:16:18
URL: http://yrvette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0