Men åååhhh vad glad jag blev!

Kolla vad blombudet kom hit med! En stor och ståtlig julblomma!

Det är min bloggkompisar Monka och Bengt som skickat den. Tusen tusen tack gullisar!!


Och kolla lite till...det gömmer sig en liten sötnos bakom stjärnan också! En stor och en liten...så praktiskt. Ja, jag menar....då slår de ju inte ut samtidigt och jag kan njuta av denna blomma lite längre.



(Men nu då Vivan.... nu kan du väl inte missa att se likheten med det där onämnbara! Om du inte ser det, då var det nog hos dig det var längesedan sist.......hahaha! )

Tänk så bra jag har det! Jag har vänner över hela Sverige nu, tack vare bloggen. Helt underbart rara kompisar.
Ibland tänker jag att det allt är bra synd att vi är så spridda över vårt konstigt avlånga land. Det blir så dyrt om man skulle vilja träffas IRL. Det vore så kul om man kunde ha en stor jäkla bloggträff med alla!!!

Jag tror faktiskt jag ska ordna en till sommaren. Vi skulle bli ett jäkla gött gäng kan jag lova!
Jag tror jag kan räkna på ena handens fingrar vilka som är "normala" av mina bloggvänner...hihihi....alla ni andra är ju halvgalna ....eller t.o.m helgalna........hehehehe. Guuud så kul vi skulle ha!!!
Jag ska fundera lite på detta och sen figgar vi ett party i Stubberud.

Lillemor bor ju bara en dryg timme från mig, så henne träffar jag ju. Jag är så glad att hon och jag råkade ramla in på varandras bloggar!!! Det är hon som har lärt mig allt om min sjukdom,....som det helst inte ska talas om...eller ens få finnas....Fibromyalgi.

Och Anette i Skåne....som numera syr alla mina byxor...! Haha...vilket flyt...jag kan aldrig hitta byxor som passar....men då hittar jag en sömmerska istället!

Jag ska inte räkna upp alla......det vore synd om jag missade någon .  ALLA  som är inne här på mina sidor är värdefulla för mig! Ni är så trogna...kikar in nästan varje dag. Det är inte så många som kommenterar numera, men jag vet att ni finns kvar ändå...det ser jag på besöksstatistiken.

Kram på er alla mina goa snälla bloggvänner!!!!
Och tack än en gång Monka och Bengt!!!

Från mig till er alla!

Kommentarer
Postat av: Madame M

Du är värd att få en liten Julblomma.

Ha en skön kväll nu.Kram

2008-12-10 @ 19:03:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27905
Postat av: anette

ja du ...tänk vad bloggandet har gett...jag kan inte ens föreställa mig hur det hade varit utan er...härinne...

kram på dej

2008-12-10 @ 19:04:12
Postat av: cilla

Amen..Du e ju så go!! Hur skulle man kunna låta bli att bry sig om dig

? "Maria Brutal" hihi

Men va kul det skulle vara. Stubberud under sommar Hmmmm....

Men det viktiga nu är väl att du försöker det här med att ta hand om dej själv en smula



kramen till dig

2008-12-10 @ 19:06:43
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: Lillemor Lindqvist

nej vad fin!! vilken grej. gulligt.. hur mår du nu?? kan du gå? fiser du betangas?? elelr e det skit hahahah. kram

2008-12-10 @ 19:19:29
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: monica schyman

Var rädd om dej nu!!!

Kramar från oss...

2008-12-10 @ 19:44:14
Postat av: alexandra

Oh så fiint med blommor,men jag trodde ju att du skulle sova tills imorgon.Japp jag kommer gärna på bloggträff i sommar,jag liftar med Anette o delar bencin o kexchoklad nota med henne.kram o sov nu......

2008-12-10 @ 20:13:43
URL: http://pooooh.blogg.se/
Postat av: anette

men OJ vad det planeras snabbt..hahah det har inte ens hunnit bli jul

fast framförhållning är ju nåt bra har jag hört hahaha

2008-12-10 @ 20:18:25
Postat av: Skanebengt

Hej snäckan, nu har jag äntligen hittat hit jag oxå. En fin tös, ska väl ha en fin blomma....Kram Från Skåne

2008-12-11 @ 19:12:21
URL: http://www.blogg.aftonbladet.se/27315

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0