Nu går det undan minsann.....

Vilken genomslagskraft denna blogg har!
När jag var i affären förut så fick jag denna krona tillbaka i växel. Jag blev ganska så förvånad! Hur hinner de snappa upp nyheter så fort???? Men jag blev ganska nöjd. Bra mycket snyggare än kungen i alla fall!!!



Sen kommer jag med en liten överraskning:

Nyårsfilmen 2008 släpps på bio idag!!!!!
"The glamourwitches from Sweden" 


Här kommer en bild från förhandsvisningen.



Så ni som inte har något speciellt för er på nyårsafton kan jag rekommendera att gå och se filmen.
Många smaskiga avslöjanden om våra liv kommer att avslöjas.
Motspelarna går heller inte av för hackor........det är Rolf Lassgård, Zlatan, Kevin Costner och Rickard Wolf som har de manliga huvudrollerna.
Alla 4 är mina älskare....hehehehe! B-rollerna besätts av de andra häxornas loverboys.....typ "Örjan i bilen" (väldigt internt...hihi), Christian "Kicken" Lundqvist och Edward Sissorhand (han med naglarna ni vet)  

Jag avslöjar inte mer....men jag lovar er att den slutar absolut inte som ni tror....hahahaha!
Det blir MYCKET värre...hahahaha!

Nu ska jag skynda mig till COOP och handla det sista inför nyår. Jag måste bara sätta på mig peruken så att jag kan klara mig undan alla autografjägare......suck.....det var ju inte så HÄR jag trodde det skulle bli!!!

Den här looken kan funka Inte ser man väl att detta är jag?



Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

hahahahha jag var inne där med. fan vilka kul grejjer det blev

2008-12-30 @ 13:39:55
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: vivan

skrattar så jag pinkar på mig, tack snälla du för alla goa ,härliga skratt under året!



Om skratt förlänger livet så kommer jag att bli 200 år...fnizz! goa nyårskramar till dig och Kjell givetvis...lyckliga han som har en sådan toppensnäcka!jobbar i morgon kväll 15-22...sen jäklar skall jag göra A-sund osäkert...ut och skälla på alla som skjuter raketer!

Nisse katt spyr så rädd är han...stackars Nisse!



gott nytt år! kramen!

2008-12-30 @ 15:36:39
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

hahaha ja! sätt oss i finkan! då slipper vi förkränkningskassan och får mat och allt. toppenproppen ju!!!

2008-12-30 @ 15:58:32
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Gelena

Hej Maria,

hittade inga kontaktuppgifter på din blogg och bestämde mig att skriva här. Det var tråkigt att höra att er Lexus gick bort. Hoppas att den nya valpen kommer att vara till stor glädje. Vilken kennel kommer han ifrån?

Vad gäller namnet på vår hund så valde jag det långt innan vi bestämde oss att skaffa honom. Jag har alltid gillat bilen "Lexus" och själva namnet och jag visste att om vi skaffar en hanhund så ska han heta just Lexus. Och så blev det :-)



Hälsningar

Gelena

2009-01-06 @ 01:56:14
URL: http://www.bowin.se/lexus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0