Oh, it´s a beutyful morning....

....kvittrar Yrvette.......men det är det långt ifrån alla som gör kan jag lova! Några är ovanligt trötta och har ont i håret idag....hehehehe! Rätt åt dom! Det kostar att ligga på topp....hahahaha!
Gårdagens showstjärna som sjöng och dansade för att underhålla oss, ligger fortfarande. Frågan är om hon kommer upp ur sängen innan hennes tåg går tillbaka hem till Oslo.
Lilla söta Nennisungen...fniss, så söt hon var igår.


En annan av de stora aktörerna igår var Jocke! Jocke har en mp3-spelare inbyggd i hjärnan!!!! Han kan varenda musiktext! Ordagrant!!!!! Det spelar ingen roll vilken sorts musik det är, han kan allt!!!
Dansbandslåtarna flödade ur hans mun....och Linda skämdes och led. Det visade sig att han gått bakom ryggen på henne och lyssnat på dansband i smyg under flera års tid!!!
Han har Vikingarnas greatest hits i byrålådan, den plockar han fram när Linda är borta!
Stackars Linda!!!! Att få reda på detta NU, nu när hon är gravid och allt! Viket trauma!



Men jag gillar Jocke. Han är en stark människa. Han står upp för sitt hockeylag och viker inte ner sig en millimeter mot alla oss andra som älskar Färjestad. En eloge till honom för det....men även detta brinnande hjärta för Brynäs gör ju att jag blir ännu säkrare på att det är något fel på honom....på riktigt.
Jocke var nog den som fick den fulaste julklappen i vårt paketspel. En badmössa som föreställer en tvättmaskin!!!! 

 
Kvällens mest synd om, kunde ha varit Linda, men det var det inte. Det var stackars Lojjan. Hon hade världens huvudvärk redan när de kom och den gick inte över under hela kvällen. Hennes fina julklapp....en doftgran att ha i bilen.......med bacondoft gjorde inte värken bättre kan jag tro! Hon fick till slut gå och lägga sig. Och hur lätt tror ni det vara att försöka somna i detta oväsen?



Kvällens mr Tondöv med 0 takt och rytm i kroppen: Kjell.
Det gååår inte att dansa med honom!

Kvällens ensammaste: Emma.
Hennes pojkvän Magnus, fick inte ledigt från jobbet så hon fick roa sig så gott det gick utan honom. Hon fick ligga hos sin pappa inatt så att hon inte skulle känna sig så ensam. Vilket då betydde att jag fick ligga i soffan!


(Här försökte jag beskära en bild så att det bara skulle vara Emma och Kjell på den....men den där Jenny gick inte att få bort...hahahahaha! Hon var överallt hela tiden, som den där hackspetten på jul ungefär!)


Kvällens Får-Aldrig-Vara-Med-Och-Spela-Sällskapsspel-Någon-Mer-Gång: Stefan!
Han lyckades sabba hela spelet med att somna mitt uppe i spelet....gång på gång.....gång på gång....zzzzz!
Hädanefter får han bygga lego eller något när vi andra spelar!


Kvällens nöjdaste: Johan!
Han lyckades vinna 5 paket i julklapps-spelet. Mest nöjd var han över sin avstressingspuppe.
Den ska han ha på sitt skrivbord på jobbet. Puppen och en diamnthjärta-ljusslinga, en bras-dvd, Lasse Stefanz-cd och elektriska värmeljus gjorde honom så här kaxigt odrägligt överlägsen!


Kvällens Presentloser: JAG!!!!! Jag hade köpt 12 paket och lagt i högen, men vann bara ett enda litet ynka paket: Pappersnäsdukar och en liten burk läppglans! Men lyser det ändå inte lite avundsjuka ur Jockes ögon?
Ja, mycket vill ha mer, heter det ju.......


Nu ska jag gå upp och sparka ur Emma ur min säng. Nu ska jag sova lite innan det blir frukost!

Vi ses och hörs om en stund.



Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

hahahaaha störtsköna nissar ni är..

här e det fullt ös om .. 3

.. 2

.. 1

nu.

hej svejs

2008-12-14 @ 10:34:06
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Anonym

om fotona talar sanning så va de en helgalen kväll....hahaha vilken huvudvärk en del ser ut att ha idag, men det kan det va värt!



kram

2008-12-14 @ 14:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0