Ok, jag ger mig!!!

Ni två livrädda stackars krakar som jag förstört julstämningen för vinner!!! Sluta läs min blogg. Ok?
Ni behöver heller inte vara rädda att ni ska brinna i helveteselden, för sura saker brinner inte!
Känns det lugnare nu?
Bra! Då säger vi så då!!! God jul på er!!!!
Hoppas ni får många fina julklappar, så ni blir glada igen!!!



Suck......ja det var det det!


Nu ska jag sätta fart med mitt liv igen.
Eller mitt liv kanske var lite mycket sagt, men jag ska ta ett tag med dammsugaren och fräscha till det lite här hemma.

Jag ger mig inte ut i detta vädret med bil i alla fall, så meditationsgrejen i Säffle har jag ställt in. Jag fick en mycket trevlig pratstund med min nyfunna släkting, min kusins fru Monica. Hon är en riktig klok och smart tjej som jag gillar att prata med. Jag får allt ta mig i kragen och åka och hälsa på snart!
Men så blir det som vanligt...jag lovar komma...och sen händer inget mer. Men NÄSTA år....DÅ ska jag hälsa på. Jag lovar!!!!

Nu ska ni slippa mig ett tag...jag måste städa nu.....men gud vad trögt det är att komma igång!
Jag tar sats....!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Ja askungen sätt nu fart,där ska dammas o städas innan,Kjell tar med dej på bal eller vad det bad?

2008-12-11 @ 15:16:42
URL: http://pooooh.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

nej bra. du kan hålla dig där du ogudfruktiga hahahahahaha

vad e det för jobb med det här med döden??

vad e det för fölk du har runt dig.. skit i städningen. det kan kjell göra hahaha

se på snön..

2008-12-11 @ 15:52:57
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

befriande att höra dig fräsa ifrån.....på dom bara

kram

paketet har kommit

ätligen har jag kollat skivan jag har hemma och vet du det va din hahaha vilka klkantskallar...skickar den imorgon

2008-12-11 @ 20:02:02
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: britten

så där ! då var man uppdaterad och klar...undrade just över nobel och klänningar och dylikt ..men du har ju stenkoll...men det gjorde ont att komma in till dig...för jag är förbjuden att skratta...det gör så ont i mitt kvaddade revben då...och inne hos dig min vän så MÅSTE man skratta ../ kram på dig

2008-12-11 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0