Pysseldag

Jag har inte bara suttit här och sorterat foton idag, jag har pysslat också.
Några blomgrupper och ljusarrangemang som jag kan ha som gå-bort-presenter på alla julkalas man ska på.
Det brukar ju bli några stycken....... Det är roligare att ha med något man gjort själv....tycker jag i alla fall. Mottagaren kanske tycker något annat...hihi!







Sen gjorde jag lite eget julpynt till mig själv också. Hjärtan av metall, ett är lindat med silvertråd och pärlor, det andra med ett trähjärta i mitten. De passade fint vid trappan i hallen.

Jaaa vad fint,  tyckte M-eli...........

..........och rev ner alltihop!!! Skitkatta!!!



Nu ska jag inte göra någonting mer idag. Jag ska leka herre i mitt eget hus och sjunka ner i tv-soffan och inte röra mig ur fläcken på flera timmar. Precis som en rekti kär!!! Tror ni jag klarar det?



Lillemor: Vad är det på tv:n idag som jag inte ska missa?  

Kram och tack för idag!!!


Kommentarer
Postat av: Madame M

Vad du pysslar det blir ju jättefint..

Stort TACK för de fina hyacinterna.De var så fina.

Hoppas att du får en fin kväll..Kram

2008-12-08 @ 17:02:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27905
Postat av: Lillemor Lindqvist

jag tyckte ditt pyssel blev asfint. så kom gärna hit hahahah.. nejdå.jag kom inte igång idag heller -så mina ljus e bara vanliga ljus. men kanske nån annan dag hahahah..... idag e det.. hmm.nu e det AFV på femman om du vill skratta åt idioter som trillar. eller grina? då e det extreme home makeover på 3an.. design simon och tomas på 3an kl 20.00 .enda designers som skulle få komma in här.. asbra. eller äntligen hemma på 4an.kl 20.00.

kl 19.00 e det alltid dr phil på tv4plus. har du den? på kanal 6 eller nåt på canal digital tror jag..

sen e det väl bara CSI på 5an kl 21.00 sen ska du sova hahahha







och kan du inte det så..cold case. sådär om gamla brott dom löser ,kommer efter CSI och sen gordon ramseys the f world samma kanal -efter varandra. så 5an räcker länge inatt..nu kan du kolla tv en stund va?? men detta är ju MINA favvosar. så du får väl zappa runt och kolla.. men simon och tomas e bra.. som attans..20.00 tv3 alltså.. dom e kul

sen e det ju

2008-12-08 @ 17:30:21
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: maria

Tackar tacka....båda två!

Ja, nu har jag tittat färdigt på tv:n. Jag tittade på Supermodel och sen minns jag inte mer....jag vaknade nyss och det var en supertöntig amerikansk evighetsserie i rutan....zzzzz....så boring!

Nu tar jag en paus till 20.00 och ger då de där Simon och Tomas en chans att visa vad de går för.



Hej från tv-soffan!

2008-12-08 @ 18:41:31
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

hahahja men DOM är bra. och kul. två bögar och inredning kan inte gå fel vet du hihi. men jag e mer nöjd över att du sov. men supermodel.... ja då e det inte konstigt hhahaha kram

2008-12-08 @ 19:14:49
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

men var blev minkommentar av...jag som försökte va rolig o allt

2008-12-08 @ 20:11:32
Postat av: alexandra

wow så fint du kan...................

2008-12-08 @ 20:23:46
URL: http://pooooh.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad fina grejer du gör...

2008-12-08 @ 23:05:42
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0