Reinfeldt och jag

Jag och Reinfeldt har samma sjuka hobby! Det trodde jag aldrig att jag skulle få skriva på min blogg!!!!
Vi älskar att städa!!! Att jag gillar det kanske inte är så konstigt.....jag är ju dotter till en klorinmissbrukare!!!
Morsan torkade t.o.m skärbrädan med klorin, så jag är uppvuxen med mackor som luktade badhus!!!

Men att Reinfeldt hade samma stora intresse trodde jag inte!!!!

Dammsugaren ska ha flera munstycken och golven ska helst knä 
Dammsugaren ska ha flera munstycken och golven ska helst knäskuras.
"Ibland är jag så fånig att jag plockar ur diskmaskinen och diskar för hand", säger han.


Hahaha...ja, verkligen fånigt!!!! Han är ju MYCKET värre än jag!!!

Läs och döm själva. Är karln sjuk???
*Den sanna tillfredsställelsen för den som städar, det är att vara i hörnen. Bakom soffan och in i hörnen. Där kan man hitta en dammskatt. Det ger högre motivation.

*Det sköna rasslet, när det bara rasar in saker, kan man bäst åstadkomma med ett smalt munstycke.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4044861.ab

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jo men att han var rubbad det visste vi ju!!! Han har säkert många mera konstiga fobier än städning. Usch jag!! Här har det äntligen kommit snö hurra precis så där lagom, Sofie och Sara är snart på väg från Åsele med mamma, ska bli intressant att ha henne här hihhi..Blir ju bara tills på juldagen då åker hon, och jag åker in o jobbar igen.

Jobbar juldagen och annandagen, sanslöst, hoppas så att jag får det där andra jobbet.

Hoppas att du nu får en mysig jul, kommer Jenny och Johan?

Här blir vi bara 5 st men det blir nog ganska skönt eftersom morsan är här.

Ha nu en mycket god jul och ge Kjell en stor jul kram från mig!!



kram

2008-12-22 @ 07:54:53
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0