Rökhosta + Toilaxtabletter =

......en RIKTIGT jobbig kombination kan jag lova er!!!!
Jag vågar inte hosta...jag skiter ner mig då!!!!!! Kärringen på apoteket hade rätt! Man ska nog inte ta 4 tabletter på en gång!

VARFÖR tror jag alltid att jag vet bäst?
För att jag är så jävla smart förstås!!!! Men jag kanske inte ska tro att jag kan mer än apotekskärringar när det gäller mediciner och dess verkningar.
Nu har jag lärt mig det! Bra! Man lär så länge man lever!!!!
Tur jag inte ska ut och springa maraton...hahahaha!!!!


Men vilka piller det var! Efter en halvtimme mådde jag så illa så jag trodde jag skulle vränga mig ut och in! Jag började frysa som en tok! Kjell stoppade om mig i soffan så jag såg ut som en kåldolme. Hjärtat slog i 200km/h! Jag yrade! Jag kunde inte stå upp.....jag var alldeles vimmelkantig och nära att svimma flera gånger.
Sen....en timme senare....VIK HÄDAN....jag måste rusa.....!!!

"Vicken jääävla smäll!!!!"
  


Ja, nu har jag bantat!!!! Bullmagen är borta....man kan svagt ana en rutmage....! Nej, skratta inte....jag sa att man kan ANA....!
Och jag är hungrig! Hungrigare än någonsin!!! Illamåendet är borta nu. Jag vill ha MAT!!!

Sån effekt som dessa piller hade på mig, har de nog inte på alla. De som är friska kanske inte får samma effekt. Jag får ju egentligen inte stoppa i mig sådana här pills, men vad gör man?
Jag vill ju verkligen att de ska kunna genomföra undersökningen i morgon.
Och hur jävligt jag än mådde av dem så tänker jag göra samma sak nästa gång också.
Hellre det än att dricka 4 liter saliv!!!!! Precis den konsistensen har det där andra jävla medlet...urk...jag får kväljningar bara av att skriva om det..."rys".


Nu såg jag något konstigt som står på förpackningarna.
*Förvaras utom syn- och räckhåll för barn*
Utom synhåll? Är det så farligt så att barn inte ens tål att SE dessa påsar...hahaha! Så korkat!!!

Mera skitprat?
Ja, ni får som ni vill. Jag gör ALLT för mina läsare...hihi!
Vad ska vi prata skit om då?
Hmm... Jo....vuxenmobbing!!!!

Nätvandrarna på Fryshuset, 2000-talets variant av Nattvandrare som vandrar online istället för på stan, har gjort en undersökning av hur ungdomar och barn mobbar varandra på olika ungdomssajter på nätet.  
De konstaterade tre viktiga saker:

1. Internet inte är det största problemet utan problemen i verkliga livet är värre. På nätet kan du inte knarka, slåss och våldta.

2. De bloggar med den tveklöst otrevligaste tonen är inte ungdomars, utan de vuxna kändisbloggarnas.

3. De forum med den absolut jobbigaste tonen finns inte på Ungdomar.se eller Lunarstorm utan på föräldrasajten Familjeliv.

På Familjeliv sitter nämligen till synes präktiga småbarnsmammor och berättar för andra hur totalt värdelösa föräldrar de är.

Ja, finns det något värre än präktiga uppblåsta föräldrar som alltid vet bäst? Det finns väl inte någon förälder som inte vill göra sitt bästa för sitt barn? Att man sen gör på olika sätt behöver ju inte betyda att det är fel sätt för just den föräldern eller barnet.
Så håll käften alla superduktiga morsor som hackar på alla. Sköt er själva och skit i andra!!!
Och klaga inte på ungdomarna heller! De har sitt hårda språk mot varandra, men de har det med lite känsla och finess i alla fall. Det är mer än vad man kan säga om en del präktigpettrar på Familjeliv!!!

Undrar vad de skulle säga om mig och mina uppfostringsmetoder?
-Tja...vad tycker ni, Johan och Jenny? Har jag skött mig?
Det finns säkert mycket att klaga på, men jag har ändå alltid gjort vad jag tyckt och trott vara rätt. Det gör alla mammor! Hade jag varit aktiv på Familjeliv.se på den tiden så hade jag nog blivit mobbad för mina gammeldags idéer om att barn mår bra av att vara hemma så länge det bara går. Då på den tiden skulle ALLA barn vara på dagis. Mina har inte varit en enda dag där....och ändå gick det bra. De är vuxna och klarar sig själva, båda har jobb och eget boende, inga anmärkningar i kriminalregister, sociala och behagliga har de också blivit.....så helt fel kan inte mina metoder ha varit.

Sen att Johan brukar slå ner Jenny med allehanda redskap behöver ju inte tyda på att det är MITT fel....eller?



Nä...gud vad jag svamlar!!!! Jag måste ge mig nu! Jag håller på så här för att glömma hur hungrig jag är och hur jävlig morgondagen kommer att bli.....men jag kommer ju inte undan för det, så jag avslutar denna blogg nu.
ÄNTLIGEN .....hörde jag att ni skrek nu....hahahaha Ja, jag har då inte tvingat er att läsa ända hit ner.......det är frivilligt!

Men ojdå....
...hur denna bloggen utvecklade sig från mina skitorgier till det finaste jag har...
.......MINA BARN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0