En riktigt God Jul önskar jag er alla!



"Julaftonsfiradet" igår kväll blev mycket mysigt och lyckat!
Vi åt som vanligt så vi höll på att spricka....jag pinade i mig en vidrigt äcklig snaps...och sen åt vi ännu lite till!
Därefter kravlade vi oss in till vardagsrummet och jäste i soffan. Tryckte i oss ytterligare lite mycket gott!

Överproppmätta delade vi ut julklappar.
Varje år säger vi att vi ska ta det lite lugnt med julklappsinköpen....och varje år blir det som vanligt alldeles för mycket och alldeles för dyrt!!! En tradition som man inte bryter mot så lätt, men i år var det värre än någonsin!!! Ungarna hade köpt ALLDELES för dyra presenter till oss!!!!
Vi fick två feta goa duntäcken, 3 dvd-filmer och en hel helg på hotell i Oslo, med supé och tur & retur tågbiljetter. Tack underbara snälla generösa älsklingsungar!!!!!
Gladast på hela kvällen var Jenny, när hon öppnade sitt paket från Stefan........ett helt skaffa-kattunge-kit! Allt ni kan tänka er från bajslåda till diamantsele och babykattmat +en titt på internet på den ljuvliga lillakattungen hon ska få.....lilla Maja ska hon heta tror jag Jenny sa. Jag för min del tycker att den lilla ulltussen ser ut att heta Kerstin!!! .

Jag gisade fel på min julklapp från Kjell! Det blev ingen ljusstake, det blev en ny kamera till alla andras stora skräck och förtvivlan!
-Ååå neeej Kjell, nu kommer hon ju bara att ta ÄNNU mer förnedrande bilder på oss och blogga ut!!!!!
-Japp....helt rätt, så fort jag lärt mig den!!!!

Bilder till denna text finns på bildspelet här.




Kommentarer
Postat av: monica schyman

GOD JUL TILL ER ALLA

från

Monica o Lås

2008-12-24 @ 09:10:55
Postat av: lillemor

tjena! vilka super presenter! en ny kamera var ju en toppenproppen present haha vad roligt... och en resa med tåg till oslo. perfekt!!!! vilka goseungar ni har... men också: åååååå vilken söt liten pisse!! förstår att jenny blev tokglad. ha nu en fortsatt underbar jul...

massa kramar till er alla från oss i åmål

2008-12-24 @ 09:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0