Prôppmätt!!!



 2 julbord avklarade idag!
Men....nu var ju inte de de sista festerna denna julhelgen. Imorgon kommer ett par kompisar hit på middag och kortspelande. Jag antar att de ska sova över, så då får Jenny och Stefan bo i stan.
 Just nu sover de här, och det gör Magnus och Emma också. Huset fullt igen!!!

På annandagen är det hockeykväll på firman. Kjell har köpt en projektor som visar bild på hela väggen och den måste ju invigas! Efter det så blir det antagligen krogrunda.....men jag ska inte följa med......tror jag. Jag tar nog chaffisrollen istället. Jag orkar nog inte mer då.
Söndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag...= Fest. Och sen är det dags på lördag för nästa julafton, hemma hos mamma.
Söndag, måndag, tisdag= tomt på schemat hitills. Sen är det nyårsafton och då är det blogghäxenight!!!

Vi har kommit in i ett partystim just nu!


Kommentarer
Postat av: anette

hahaha partystim

ja du gör nog rätt i att ta det lite lugnt nån dag ....eller hur är det nu du brukar säga till mig hahaha

kram på dej partygirl

2008-12-25 @ 06:18:11
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: vivan

Idag skall vi fira julafton med hela familjen.

Vi har knytis,alla har med sig mat???

Vet ej vad de har med sig, det är mina döttrar som har styrt upp det hela, så att jag inte skulle få det så jobbigt....snällt av dem eller hur?

Vi hade en jätteskön julafton, bara lillfjösa och Patrik och hans far,Stefan och jag.Vi åt ett vegatariskt julbord, som Lingan hade gjort,och det var kanongott.Annorlunda, ja, men gott!

Det var hennes första julbord på gården sen de flyttade dit ut, och inte det sista kan jag lova.

Vi fick lite snö och rimfrost, så det var så vackert, med alla levande ljus och dekorationer.

Önskar dig en god fortsättning på partajandet...



Näää, jag har inte haft tid med youtube...men jag ringer, var så säker. Skulle vara underbart att få höra din härliga värmländska....du skriver så gött!

Juleklems!!



2008-12-25 @ 10:21:11
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0