En riktig solskensblogg!!!!

Städat? Nä...jag sket i det. Det var liksom omöjligt att komma över den där Lätjan som jag ägnar mig åt ibland!  
lillemor ringde och vi tjötade en timme eller så, sen kom Kjell hem. Han hade den nya tv:n med sig så jag kollade på när han svor och gnällde över "förbannat-dåliga-instruktionsböcker-och-vad-är-det-för-fel-nu-då-tv-jävel"
Till sist så var den installerad.
Men.....det var samma skitprogram på den också...så nya tv:n var inget för mig då alltså!
Suck...vad hade jag förväntat mig? Men fin bild var det i alla fall......


Jag funderade på vad JAG vill se för tv-program...hm...

Jag vet inte!
Det är nog inte tv-programmen i sig som är problemet. Jag kan ju sällan sitta och titta på ett helt program, då blir det nog så att jag avstår hellre redan från början. Det är inte så rockigt att börja se på en film, som dessutom är bra, för att sen efter en halvtimme få stå och titta färdigt.
Jag hatar verkligen min helvetes jävla sprattelsjukdom!!! Ja, jag hatar den!!!! Jag är ju helt handikappad!!! Jag kan inte flyga. Jag kan inte åka bil. Inte gå på bio. Inte sitta och äta en hel måltid på restaurang. Inte sitta/ligga och läsa eller lösa korsord. Inte lägga mig och bara vila. Inte sova. Jag kan faen inte göra någonting snart!!!!

Vanlig bloggställning när jag inte kan sitta still. Hur normalt ser det ut då???


Jag är ett handikappat jävla miffo!!! Fibromyalgi är inte kul att ha men jag har hellre dubbelt så ont av det än dessa helvetesben. Jag har Ulcerös Colit och jag blöder hellre hinkvis ur tarmarna än detta benryckande!
Jag har t.o.m frågat om det går att bränna av de nervtrådar som gör detta med mina ben. Och jodå, det är möjligt att göra men då mister jag all känsel från midjan och ner. Det verkar inte vara ett vettigt alternativ!!!

Medicinen hjälper till en viss del.....men inte alltid. Jag hatar verkligen detta!!!

På tal om handikappade människor. En del ger inte upp fastän de blir förlamade och rullstolsbundna.
Stålmannen kör för fullt i alla fall! Bra gjort stålis!!!


Idag är det en dretdag alltså!!!! Då vill jag avsluta denna dag med en fin liten text som kansle kan muntra upp lite.  



Och en trevlig liten mamma-dotter-bild. Men sen säger jag tack för idag och slut för idag.

Kommentarer
Postat av: cilla

Oh..Den sista bilden där den tycker jag var så talande!! Känns precis som om det kunde vart jag och nån av mina döttrar,hihii

2008-12-12 @ 00:22:49
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0