Vad är det med karlarna nu för tiden........

......förr luktade de svett och diesel och var karl för sin hatt. Nu vette fan om de är karl för sin handväska ens!!!!
Jag hade varit ute och sladdat och slirat på helt igensnöade vägar, jag var tvungen att åka till affären.
När jag kom hem stod Slamsugaren inkörd på vår väg. Jag gick ur och frågade varför han stod där.
-Det hänger ju en massa grenar över vägen, jag förstör lastbilen om jag kör här, gnällde han.
(Herregud tänkte jag!!! min bil höll ju...din mes! )
-Jamen det är ju bara kvistar, det håller han väl för?
-Det sitter ju lampor på taket...(grin-gnäll-mes)
-Ja, då får jag väl skaka av snön då så att de reser sig så kan du köra sen! (idiot!)



Jag fick gå hela vägen före honom och skakade grenar....Utan vantar! Med fibrovärk!
Åååhhh.....hans stackars lastbil kunde ju bli förstörd. Hans lastbil som han kör SKIT i....!!! Människobajs! Jävlar så noga då!!

När vi kom fram till huset så körde dumidioten ner i diket och höll på att köra fast.
Än en gång fick jag rädda honom. Jag gick ur och sa att han kunde svänga åt andra hållet så skulle det gå bra.
-Njä...det tror jag inte...det är.för.....
-Jamen försök så får du se....(gnällkuk)

Och självklart gick det.
Jag gick in och satte på kaffet. Men denna gången fick inte slammis något...inte någon pratstund heller...HA...så dä så!
Lennart i Torsk på Tallin-look -a-like-gubben kunde gott stå där ute och frysa i mörkret i skitlukten! 




Tur att jag hade shoppat mig lycklig redan innan för när jag plockade upp mina fina ljusstakar så blev jag på gott humör igen!!!

De där sötingarna från Cult, som jag trånat efter ända sedan förra året! Nu är de mina!!
Visst är de döfina!!!?
Det finns så mycket fint från Cult. Kolla deras hemsida....VILL HA!!!!
www.cultdesign.se

God jul och ha det....!

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

hahahaha ja herremninjee. ibland kan man undra... så noga med en skitbil liksom..men det var likadant med min slamsugare. han kunde minsann inte ta i hår i ett avlopp.nej usch va äckligt .....ööö?? jaha.. ???har du fel jobb eller? hahahahahaha ja jisses. assnygga ljusstakar. jag gjorde likadana i slöjden 83 hahaha .nej skojja bara. dom VAR fina.. ska in och kolls där. kram

2008-12-05 @ 19:13:07
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Anonym

jag kollade runt där inne på direkten...men jag har ju svårt för att vta vad jag tycker hahaha så inte hittade jag nåt som wow sådär ...jo klart där fanns fina saker hmmmm babbel

roliga män hahaha klarar sig inte utan ett rekorderligt fruntimmer hahaha

kram

2008-12-05 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0