Våren kom tidigt i år....

Så här såg det ut förra veckan......


......och så här trist ser det ut nu.

Svårt att få någon julstämning här va???

Är det någon som är sugen på att köpa den här bilen?
Tänkte att det var bäst att fråga innan jag lägger ut den på Tradera.....
Billig Vid Snabb Affär.....endast 3400:-


Nää, jag tänkte väl det!!! Helt sanslöst....så ful...och så dyr!!!

Nu ska jag sätta lite fart och göra julgodis...det är ju bara 5 dagar kvar till Julafton....!
Men så mycket godis ska jag ju inte göra...jag ska koka knäck och göra julnougat. Sen ska jag baka saffransbiscotti. Jenny bakade det förra året och de var sååå himla goda, så det måste jag ha.

Sen är det kvällen...och det är fredag kväll och vad gör Yrvette då????
Tar ett glas vin och somnar dreglande i soffan!!!!
Myskväll hahahaha!

Nu ska jag spela en egentligen otänkbar kombination av musikstilar, men som blev hur lyckad som allra helst!!!
Scoter vs Status Quo........Det trodde jag inte skulle funka.......men låten blev ju bättre än den någonsin varit!!!



Så, nu tar jag kvällen...Ha en skön fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: britten

Trevlig helg Maria !

2008-12-19 @ 15:26:47
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0