Vintersolståndet

Årets kortaste dag och därmed längsta natt, är det idag.
Bra!!!
Denna natt ska jag tillbringa i mitt lilla torp mol allena!!! Ingen snarkmaskin som flåsar...ingen karl som ligger och knôr!
Jag ska sova hela natten! Men innan dess så har jag en jäkla massa som jag måste styra med!!!
Det där med jul kom liksom lite för fort i år. Jag fattar inte! Jag som brukar vara klar minst en vecka innan julafton.

På tal om det så har första "julaftonsfirandet" klarats av. Linda och Jocke, Emma och Magnus precis åkt hem nu.

Och det som ni alla väntar på......Hur gick det för Magnus?????

Inga problem!!!! En Guld-Gosse!!!! Han kommer att platsa i gänget bara han blir lite varm i kläderna!!!
Han kom, sågs och (be)segrade oss alla!!!
Grattis Emma-Pämma till en riktig goding!!! Fattar ni vilken pärla....han sitter och håller om låtsas-svärmor redan första gången han träffar mig!!!
Tuff och modig kille!


......och han ser inte varken gråtfärdig eller spyfärdig ut!!!!


Mera trevligt: Vi fick julklappar av Linda och Jocke, som vi givetvis öppnade på direkten!
Kjell fick en tjusig bok om Whiskey och jag fick en STOR, 5,5kg tung bok. En riktig tablebook! 
DESIGN DESTINATIONS world wide heter den. Det är en inredningsbok med så himla läckra bilder. 
Det är arkitektur och design från hela världen! En superjulklapp till mig!!!  Den ska ligga på soffbordet så att jag kan bläddra lite då och då, få lite inspiration och nya idéer för mitt hem! 



Tack Linda och Jocke!!!

 

The todays huvudpersoner : Magnus och Emma.



 

Kommentarer
Postat av: vivan

God natt vännen och sov nu så länge du orkar!

kramiz:)

2008-12-21 @ 23:01:46
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0