Yrvette leker vidare.....

.....med sina foton.

Nu har jag suttit här och mocklat med foton och filmer nästan hela dagen.
Jag gjorde en julfilm nu som ni kan kika på om ni har lust.
Jag orkar inte sitta en minut till vid datorn idag så jag släcker ner den nu och övergår till tv-tittande istället.

Men hallå...vilket fetma-liv....bara sitta och ligga hela dagen! Nä, jag får nog ta ficklampan och treva mig ut i mörkret på en promenad. Enda gångerna jag fått frisk luft idag är när jag varit ute och rökt.

Vi ses i morgon....och det lär ju också bli en kul dag. Jag ska fasta, dricka 3 liter rävgift och sen sitta på dass på eftermiddagen och kvällen.
Jag har en intressant och spännande dag framför mig! NOT! 


 




Kommentarer
Postat av: alexandra

oh så mysigt,mm man får riktiga jul känslor ju

2008-12-08 @ 21:41:05
URL: http://pooooh.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

hahahasåg du simon och tomas. inte det allra bästa första programmet kanske hahaahha dom inredde ju inte precis som dom brukar men men..

jaha.

ha en jävla äcklig dag typ. nej fy.nu lider jag med dig idag..ochIMORGON. massa kramar

2008-12-09 @ 06:54:07
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0