Regnet det bara oser ner.....

......och vi gor inte ett dugg!!! NU AR DET SEMESTER!!!!!!

En promenad utefter den andra storre stranden som hor hit till Ao Nang. Dar hittade vi ett alldeles underbart sagohotell.




Hotell foresten.....de bygger overallt har i stan. Mittemot oss ligger ett blivande hotell, Nar vi kom hit hade de byggt pa det i 4 veckor och da sag det ut sa har,,,,,,,



En och en halv vecka senare......




Och om tio dagar kommer de forsta gasterna!!!!! Jag fattar inte att de fixar detta....?? De jobbar i stort sett dygnet runt....de sliter som sma myror!
Jag ar saker pa att de fixar det men jag fattar inte hur!



Vi kom hem fran promenad/shoppingtur och slocknade  direkt. Vaknade klockan 18.00 och da kom Lovina med familj.
Resten av kvallen umgicks vi med dem, Kjell och Lovina hade kul och hoppade i sangarna...! Kjell 4 ar!!!
Vi at pa hotellet for vi orkade inte ga till stan igen.
Nu ar det kvallen och bara jag och tva finnar sitter och bloggar......nu tar jag nog kvallen jag ocksa.





Kommentarer
Postat av: Anonym

hjälp vilka snabba minimänniskor....

Kjell ser ut att trivas hahaha ja man ska ju bevara barnet inom sig.....

finns det inget mellanting i thailand...stekhett eller ösregn...var blev lagom av??



ha en skön avslutning på semestern...är det på söndag ni åker till svedala igen?



psst vi har snö....t o m hos mig hahaha minst 2 cm

kram

2008-11-21 @ 22:01:47
Postat av: britten

hallå där tjejen





kul att läsa hur ni har det...det känns som en ganska sann bild av Thailand du ger ,,,ömsom ris och ömson ros..har inte varit där själv, aldrig haft någon längtan faktiskt...alla som varit dör bara lovprisar allt och då blir jag lite misstänksam..men det du säger verkar trovärdigt....har ingen som helst koll på när ni kom och när ni åker hem men jag hoppas ni får det underbart den tid ni har kvar därnere...i stockholm är det -2 och på söndag ska vi titta på jul skylt ´på NK..inte mycket som förändras här inte...kramar till dïg från mig

2008-11-21 @ 23:32:25
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0