Dräng och piga....det är min melodi!

Här är min piga. Hon slet som ett djur igår. Jätteduktig! Hon byggde tv-bänk och stereobänk av flyttkartonger. På eftermiddagen drog vi ut på shoppingrunda. Helt slut och så ont i fötterna så det var stolligt!!!! Pigan hade varit så duktig så jag föll för hennes gråtande och bönande om att "få en sån där klänning" och "alla andra har ju en sådan" och Måns fick ju betalt för flytthjälpen"
Suck!!! När hon kastade sig på golvet och skrek helt hysteriskt så fick jag väl lova att köpa den till henne då!
Hon var faktiskt väl förtjänt av den! Duktiga, snälla Lillemorskan!



Sen åkte jag hem med nyinköpta saker och pimpade till det lite i mitt kök. Ni får en förhandstitt här på mitt inredande.



Ett glas vin vid spisen i väntan på att drängen skulle komma. Han kom igår kväll och hade bilen full av möbler. Jag fick det i inflyttningspresent. Gullegubbe! Stereobänk och tv-bänk bl.a. Ogjort arbete för Lillemor alltså, hihi. 



nNu är han i full fart och borrar i stenväggarna. Hela huset står och darrar! Katterna flyr! Grannarna gråter! Men inte jag!!! Jag är så nöjd och glad! Inte bara för att han är så bra på att borra!!!! Nädå...han är bra på allt möjligt!!! Han kan skruva också...hahaha!



Nu måste jag nog gå och se lite intresserad ut...hehehe! Han kan ju få för sig att jag sitter och latar mig vid datorn! Precis som om jag skulle ha tid med att blogga nu när vi har så mycket att göra!!!

Kram på er mina goa bloggvänner!

Kommentarer
Postat av: lillemor

hahahahaha du är såå knäpp hahaha vad bra det blev i köket!! ha en mysig dag

2009-04-04 @ 15:06:06
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Anonym

Klart att pigan ska ha en klänning!!!

de hade ju sett ut om du latat dig när drängen sliter....men jag trodde det va det drängar va till för...slita när andra tittar på! haha

ha en go helg

2009-04-04 @ 15:31:57
Postat av: monica schyman

Snyggt! Både inredning och att fått fart på dräng och piga hihi.

Allvarligt talat, jättefin lägenhet!! Skönt att få hjälp, det är mastigt att flytta och inreda. Har flyttat några gånger så jag vet hur mycket jobb det blir. Hoppas du och drängen (och pigan) kan ta det lite lugnt också.....

Tror du jag är nyfiken på hur det blivit eller????

MEN SE TILL ATT VILA LITE OCH NJUT AV DITT NYA HEM NU!!!!!!

Kramar från ditt gamla län

2009-04-04 @ 17:46:32
Postat av: anette

får man se fler bilder??? jag är nyfiken

ha en skön dag

2009-04-05 @ 08:09:55
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: alexandra

2009-04-05 @ 09:13:30
Postat av: anette

hmmm hörredu...vart blev den utlovade bloggen av

2009-04-05 @ 12:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0