Installerad

Jag har ÄNTLIGEN flyttat till min fina lägenhet! Inte helt utan problem förstås...ingen el förän i morse när Lillemor fixade det åt mig. Och en hel del andra jävliga saker. Aldrig i hela mitt liv har jag varit så förbannad som igår. Värre än Yrvette t.o.m. Man skulle kunna säga att en människa jag KÄNT väldigt väl (trodde jag) är kokt i en hel gryta skit!!! Så fruktansvärt elak! Dettta är ingen dokusåpa längre! det är ett program ur Vetenskapens värld, avsnittet heter: Hur långt kan man gå för att såra en människa innan hon bryter ihop?

Jag kan säga att man kan gå VÄLDIGT långt med mig! Men igår rann bägaren över....rejält!!! Nu orkar jag inte med mer jävligheter. Punkt Slut!!!!!

Nu börjar mitt nya trevliga lugna liv i Åmål.

Magnus och M-eli har anpassat sig väldigt bra så här långt! Mangan är redan en riktigt stadskatt...fniss! M-eli går bara runt och ,myser och undersöker allt.

Lillemor har också anpassat sig bra! Hon kom i morse och håller nu på att plocka grejer, skura köket, skruva ihop möbler. Vad skulle man göra om man inte hade en Lillemor??????


Kommentarer
Postat av: anette

BRA!!!!!! att du blev förbannad....det är det som behövs, vissa människor fattar absolut ingenting förrän de får en rejäl utskällning och kanske inte ens då!

skönt att du o djuren har kommit tillrätta, ja Lillemor oxå hahaha gött att du har lite hjälp, slippa stå med allting själv



kram

2009-04-03 @ 13:29:03
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: monica schyman

Skönt att du äntligen är på plats!

Svikare är svårt att komma över..

Tur att du har hittat Lillemor, hon är värd sin vikt i guld!!!!!!!!!!!!

Ha en skön helg, hör av dej när du känner dej beredd på gäster

Vårliga hälsningar från "utlandet" fniss

2009-04-03 @ 17:08:56
Postat av: cilla

Vilken tur vi alla ha Lillemor! O speciellt du, det känns tryckt!!

2009-04-03 @ 22:55:58
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: lillemor

du e en usel bloggare!! hahahah

2009-04-04 @ 08:00:32
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: lillemor

hej svejs åmålsbo!! hihi.. hoppas det gick okej igår kväll och att internet funkar? måns och piserre e hemma om det slutar funka. pierre vet hur man gör .det är ju hans.. hihi.. jag ska bara göra mig iordning(om det GÅR hahaha) och "packa-hop" .sen sticker jag. om du/ni e pigga så kör man ut norra infarten..

sen svänger man vänster mot svanskog

och kör tills man kommer till MO:kyrka..

mittemot kyrkan.... i ett rött stort hus är jag.

inne i huset.

men det måste ni verkligen inte.. (11-15)

sen e det robinson kl 20.00 då har vi tv kväll här om kanske din särbo vill utanför dörren hahaha.

hoppas nu att du kan VILA lite också.. håller tummarna att det fortsätter gå bra med m-eli och magnus.

kraaam!!!!!



ps! klänningen e på!! underbar.. tack!!

2009-04-04 @ 08:43:46
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0